Llagostera-Girona-Sts.Cristina

September 4, 2014
September 2014

near Llagostera, Catalunya (España)

Esta ruta prentende bordear todo el Carril bici, sin pasar por el mismo, de Llagostera hasta Girona y regresar al punto de partida. Al mismo tiempo, siguiendo nuestras rutas gastronómicas, visitar el restaurante Plaça del Ví 7 de Girona, donde se come muy bien, frente al Ayuntamiento debajo de soportales, en una terraza al aire libre y se aprecia el movimiento que genera como atracción turística la Ciudad de Girona. Como novedad, cabe destacar el paso por el río Onyar, por debajo de la plaza Catalunya y fotografiar desde la orilla del río, el Pont de Pedra, la nueva instalación provisional del vol gastronomic y las casas, con el fondo de la Catedral.
Salida de Llagostera, pasando por el centro de la población hasta la Iglesia, descenso por el otro lado hasta llegar a la zona de Bruguera y enfilar a la derecha de la C-65, el camino que nos llevará a la redonda donde empieza la carretera de circunvalación, y al descenso hacia un camino paralelo cercano al carril bici, que nos llevará a la Pineda Fosca de Cassá de la Selva.De aquí atravesaremos el pueblo y siguiendo las indicaciones en dirección al Este,tomaremos el camino hacia la Ermita de Sant Cristobal. Dejaremos este camino para pasar por el sendero que pasa por la fuente del mismo nombre y que nos llevará a Llambilles.
Desde Llambilles. lo mejor es descargar la ruta, ya que es bastante complicado ejecutarla, y se debe atravesar el Río Onyar, para llegar a Girona. (ATENCION EL PASO POR EL RIO DEPENDERA DE LA EPOCA DEL AÑO).Después de comer es aconsejable pasear por la zona antigua,el carrer de la Força y subir a la Catedral, volver por la calle Santa Clara, el barrio de Sant Narciso y llegar al polígono industrial de Aiguaviva, donde hay el nuevo paso por encima del AVE, que nos permitirá llegar a Fornells de la Selva.Desde al lado de la Iglesia,sale la carretera asfaltada hacia Llambilles, pero a 2.400 kms.,hay que girar a la derecha y tomar la dirección del pueblo de Camp-llong. Después veinat de Sangosta, atravesar la carretera GIV-6741, y siguiendo a distancia el carril bici, llegar a la carretera de Caldes de Malavella GI-674, y por Can Gascons y La Cañera a Llagostera.

Aquesta ruta prentende vorejar tot el Carril bici, sense passar pel mateix, de Llagostera fins a Girona i tornar al punt de partida. Alhora, seguint les nostres rutes gastronòmiques, visitar el restaurant Plaça del Vi 7 de Girona, on es menja molt bé, enfront de l'Ajuntament sota porxos, en una terrassa a l'aire lliure i s'aprecia el moviment que genera com a atracció turística la Ciutat de Girona. Com a novetat, cal destacar el pas pel riu Onyar, per sota de la plaça Catalunya i fotografiar des de la riba del riu, al Pont de Pedra, la nova instal · lació provisional del vol gastronomic i les cases, amb el fons de la Catedral.
Sortida de Llagostera, passant pel centre de la població fins a l'Església, descens per l'altre costat fins arribar a la zona de Bruguera i enfilar a la dreta de la C-65, el camí que ens portarà a la rodona on comença la carretera de circumval · lació, i al descens cap a un camí paral · lel proper al carril bici, que ens portarà a la Pineda Fosca de Cassà de la Selva. De aquí travessarem el poble i seguint les indicacions en direcció a l'Est, prendrem el camí cap a l'ermita de Sant Cristobal. Deixarem aquest camí per passar pel corriol que passa per la font del mateix nom i que ens portarà a Llambilles.
Des Llambilles. el millor és descarregar la ruta, ja que és bastant complicat executar-la, i s'ha de travessar el Riu Onyar, per arribar a Girona. (ATENCIÓ EL PAS PEL RIU DEPENDERA DE L'ÈPOCA DE L'ANY) .Després de menjar és aconsellable passejar per la zona antiga, el carrer de la Força i pujar a la Catedral, tornar pel carrer Santa Clara, al barri de Sant Narcís i arribar al polígon industrial d'Aiguaviva, on hi ha el nou pas per sobre de l'AVE, que ens permetrà arribar a Fornells de la Selva.Desde al costat de l'Església, surt la carretera asfaltada cap a Llambilles, però a 2.400 km., cal girar a la dreta i prendre la direcció del poble de Camp-llong. Després Veinat de Sangosta, travessar la carretera GIV-6741, i seguint a distància el carril bici, arribar a la carretera de Caldes de Malavella GI-674, i per Can Gascons i La canyera a Llagostera.