Llacs camporrells, pic de la munanyeta (2436 m.) 2 (Versió millorada)

Photo ofLlacs camporrells, pic de la munanyeta (2436 m.) 2 (Versió millorada) Photo ofLlacs camporrells, pic de la munanyeta (2436 m.) 2 (Versió millorada) Photo ofLlacs camporrells, pic de la munanyeta (2436 m.) 2 (Versió millorada)

6 hours
May 25, 2014
August 2013

near Les Angles, Languedoc-Roussillon (France)

LLACS DE CAMPORRELLS I PIC DE LA MUNTANYETA 2.(Versió millorada)

LES ANGLES -LA LLADURA -SERRA DE MAURY-LLACS I REFUGI DE CAMPORRELLS-PIC DE LA MUNTANYETA (2.436 M)- FORMIGUERES -ELS ANGLES

Aquesta és una versió millorada de la ruta "Llacs de Camporrels i Pic de la Muntanyeta".

És molt semblant, però al començament enlloc d'anar cap a Formigueres per la carretera prenem el camí de les Iglesiettes passant per bonica vall de la Lladura.

La part de dalt és igual que l'altre itinerari però al tornar enlloc d'agafar una altra vegada la pista que ens portaria a la Lladura prenem una sèrie de corriols fins a Formigueres, i d'allà per camins fins els Angles.

D'aquesta manera evitem molt l'esfalt, i tenim una baixada de corriols de pràcticament 900 metres de desnivell, desde la Serra de Maury fins a Formigueres.

El desnivell de la ruta segons el meu altimetre és de + 1445 m, una mica més del que marcaba el GPS.

Els_Angles

Estany Gros, Els Perics i Puig de la Portella gran

Estany_Gros,_Els_Perics_i_Puig_de_la_Portella_gran

PictographWaypoint Altitude -32,805 ft

Pic_de_la_Muntanyeta_(aquest darrer troç el farem a peu)

PictographSummit Altitude -32,805 ft

• Photo of Cesc Cots
    Cesc Cots May 27, 2014

Hola Castellsapera,

La ruta la vaig fer a l'Agost del 2013 , i en aquest mes difícilment hi ha neu a l'itinerari, només potser alguna congesta però que no està al camí.

De fet es pot fer desde el mes de Juny (a principis o a final depenen de si és un any que ha nevat molt o poc) fin entrat a l'Octubre abans que comencin les primeres nevades.

Si s'hi va el mes de Juny es pot trucar al refugi de Camporrells per demanar si hi ha gaire neu, si és a partir de Juliol però no caldrà.

Salutacions,

Cesc

• Photo of castellsapera
    castellsapera May 29, 2014

Com que vaig veure la dada del 25 de Maig, en vaig confondre. Ara veig que la vau fer el Agost.Disculpa.Hi vaig ser'hi al desembre del 14 amb esquí de muntanya al Pic de Moutiers,un company va ser rescatat amb elicopter al trencar-se el braç. La regió fantàstica.Recomanable amb bici suposo.