L’Alguer 2004 – 03 Fertilia – Monte Doglia - Palmavera – Fertilia

Photo ofL’Alguer 2004 – 03 Fertilia – Monte Doglia - Palmavera – Fertilia Photo ofL’Alguer 2004 – 03 Fertilia – Monte Doglia - Palmavera – Fertilia Photo ofL’Alguer 2004 – 03 Fertilia – Monte Doglia - Palmavera – Fertilia

August 24, 2014
October 2004

near Fertilia, Sardegna (Italia)

Correspon a la tercera etapa de l’estança que la Penya feu per terres de l’Alguer durant el pont del Pilar del 2004, els tracks han estat confeccionats d’acord a les notes que guardàvem del viatge. Aquesta etapa, excepte la baixada del Monte Doglia a Palmavera, també es majoritàriament per asfalt, la baixada que ens porta directament al poblat prehistòric de Palmavera transcorre per un camí força pedregós on fa falta una btt. Sortim de Fertilia en direcció Santa Maria la Palma (nord), ens passem de llarg el trencant i a l’altura de l’entrada de l’aeroport militar, donem mitja volta fins que trobem a la dreta un trencant que al principi es un carrer i que ens portarà per una forta pujada fins al cim del Monte Doglia, on hi ha una instal•lació militar, però on pots veure pràcticament tota la zona de l’Alguer, retrocedim i agafem un camí ample a la dreta i ràpidament tornarem a agafar el de la dreta que bordejant la muntanya acaba desembocant a la carretera de l’Alguer, pràcticament al costar de Palmavera. Fem una visita al poblat amb un estat de conservació molt bo i ja només ens queda seguir la carretera de l’Alguer primer i després el carril bici que ens dura de nou a Fertilia (20041011)