Photo ofL’Alguer 2004 – 02 Fertilia – Capo Caccia – Porto Conte – Punta del Giglio – Fertilia Photo ofL’Alguer 2004 – 02 Fertilia – Capo Caccia – Porto Conte – Punta del Giglio – Fertilia Photo ofL’Alguer 2004 – 02 Fertilia – Capo Caccia – Porto Conte – Punta del Giglio – Fertilia

August 24, 2014
October 2004

near Fertilia, Sardegna (Italia)

Correspon a la segona etapa de l’estança que la Penya feu per terres de l’Alguer durant el pont del Pilar del 2004, els tracks han estat confeccionats d’acord a les notes que guardàvem del viatge. Aquesta etapa, excepte la pujada a la Punta del Giglio, que era un camí força pedregós, on es menester una btt, i un tram del carril bici de Fertilia, es per asfalt. Sortim de Fertilia pel carril bici en direcció a Porto Conte, quan arribem a la badia la bordegem en senti contrari a lo que havíem fet el dia anterior. Al final de la mateixa la carretera es divideix i agafem per la de l’esquerra, direcció sud, que en durà a Capo Caccia. Poc abans de arribar-hi ens desviem per la dreta per veure els penya-segats i una vegada a dalt, aprofitem per visitar les coves de Neptuno, on accedim a peu tot baixant l’escala del Cargol, tallada al penya-segat. De tornada refem el camí fins trobar la carretera de l’Alguer on seguim fins arribar al poblet de Porto Conte. De tornada agafem un trencant a la dreta que ens permet arribar a la Punta del Giglio, un excel•lent mirador de la costa. Tornem a baixar pel mateix camí i anem a cercar, ara si, la carretera de l’Alguer que seguim fins trobar l’esmentat carril bici que ens tornarà a Fertilia (20041010)