La Valleta-Sant Pere de Roda-Llança-La Valleta

Photo ofLa Valleta-Sant Pere de Roda-Llança-La Valleta Photo ofLa Valleta-Sant Pere de Roda-Llança-La Valleta Photo ofLa Valleta-Sant Pere de Roda-Llança-La Valleta

August 27, 2014
August 2014

near Valleta, Catalunya (España)

Ruta dura pero increiblement fantastica per : 1 Les vistes excepcionals - 2 La trialera de baixada entre els WP3 i WP4

La em fet en ple mes d´Agost cosa que desaconsello , millor esperar la tardor o l´hivern per les dures rampes de pujada . Crec que el tram marcat com TRM1 a TRM2 no cal ferl´ho ja que s´ha de pujar tot a peu i la baixada que troves al redera no es gran cosa (per els que ens agrada baixar) . Un cop a dalt , el tram que queda en el mapa entre WP1 i WP2 es força complicat , pero el tram marcat entre WP3 i WP4 per mi es de les millors trialeres del Alt Emporda , es tecnica pero depen el nivell es fa força be , tan sols per fer aquest tram , mereix la pena pujar fins Sant Pere de Roda !!!

La ruta es fa per un 50% de "cami" i 40% de corriol

Acaba trialera

• Photo of metrakitgp50
    metrakitgp50 Aug 13, 2017

Una ruta molt guapa, durilla en alguns punts de pujada, i la baixada fins a Llança tambe, però amb va agradar molt