La Thuile - Colle della Croce

September 11, 2016
August 2016

•   4.3 1 review

near La Thuile, Valle d’Aosta (Italia)

Ruta circular des de La Thuile que remunta per carretera fins al Colle San Carlo per dures rampes (desnivell mig del 10%) i que un cop agafem pista i corriol suavitza la inclinació però augmenta la dificultat tècnica en alguns trams. No és una sortida complicada i es deixa fer molt bé tant de pujada com de baixada.

El paisatge alpí, el corriolet aeri per arribar al Colle della Croce i el posterior descens per senderó amb algunes corbes tancades són una meravella. Ens va agafar una mica de pluja abans del descens; tot i així la vam gaudir intensament.

La darrera part de la baixada forma part del bikepark de La Thuile amb corriols per parar un tren i de dificultat tècnica moderada.

La Thuile-Colle della Croce / Alps MTB 2016 from bttmania.org on Vimeo.

1 LA THUILE

2 ANADA PUJA CTRA

3 COLLE SAN CARLO

4 CORRIOL FINS AL COLL

5 COLLE DELLA CROCE - TRIALERA

• FrancoLombardi Aug 18, 2018

Great tour. Not for beginners! For first part of the way back I suggest to wear protections.

• Suzukiko Armellada Jul 1, 2021

Hola Chus,he hablado con Andreu que veo que es amigo tuyo,sale en fotos de esta ruta. Ya he hecho varios tracks tuyos de Alpes en el 17 y 18. Este año quiero volver, te dejo mi número para hablar sobre unas rutas. Gracias. Mi nombre es Justo. 685610550 mi número. Un saludo.

• Photo of xusbttmania
    xusbttmania Jul 5, 2021

Hola Justo; comentame que quieres saber y a ver si podemos ayudarte. Hace años que no voy por los Alpes y la memoria se va estropeando... pero si nos concretas será mucho mejor. Gracias!