La Thuile bikepark

Experts only
August 29, 2016
August 2016

near La Thuile, Valle d’Aosta (Italia)

Matinal de descensos pel bikepark de LTH (La Thuile/Aosta/Itàlia) 21/08/2016

El nivell tècnic és exigent i 100% enduro. Si agafes un dia amb el terreny moll com fou el nostre cas els trams negres i alguns de vermells es feien extremadament difícils de controlar amb les nostres bicis per la presència d'arrels i pedra amb verticalitat.

Només hi ha un parell de trails de color blau i en aquell dia vam fer el H trail (Flow).
La resta vermell i negre amb unes vistes increïbles del Mont Blanc i la glacera de Rutor (Alps italians). L'indret és espectacular i els corriols verticals que s'internen dins del bosc estan plens de corbes. La verticalitat de la zona est és remarcable i complicada i els trails que vam trobar més assequibles i disfrutons són les vermelles de la banda oest com per exemple el rapidíssim i peraltat P trail (LaTour).

Disposem de 2 llargs remuntadors: Bosco Express que et deixa a cota 2.000 i un altre, Chalet Express, que et puja dalt de tot a quasi 2.400m.
El forfait diari són 20€ i la mitja jornada (fins a les 13h) es queda en 13€.

Recentment es va celebrar una prova de la EWS (Enduro World Series) - juliol 2016:

Divertit si, tècnic també!

RELIVE: https://www.relive.cc/view/748885405

La Thuile bikepark / Alps MTB 2016 from bttmania.org on Vimeo.