Photo ofLa Riba - Tavertet - Rupit - Salt de Sellent - Sant Martí Sacalm - Girona. Etapa 2/2 Photo ofLa Riba - Tavertet - Rupit - Salt de Sellent - Sant Martí Sacalm - Girona. Etapa 2/2 Photo ofLa Riba - Tavertet - Rupit - Salt de Sellent - Sant Martí Sacalm - Girona. Etapa 2/2

September 27, 2011
August 2009

near Sant Romà de Sau, Catalunya (España)

Segona etapa d'una excursió de cap de setmana de dos dies, primer tram molt ciclable (a part d'uns Quilometres abans de Tavertet que es van endurin a mesura que s'arriba a Tavertet) i molt bones vistes fins al salt de Sallent, a partir d'aquí s'ha de tenir un nivell físic molt elevat a part del tram final del far a Sant Martí Sacalm que també s'ha de tenir a més a més una tècnica molt i molt elevada si no es vol baixar a peu tot el tram (uns 3Km) com varem haver de fer nosaltres. Tot i així, varem gaudir d'unes grans vistes i d'un magnífic dia de Btt. Tavertet és màgic, Rúpit és preciòs, passar per dintre el poble fa la sensació que viatges en el temps, les magnifiques vistes des de Sant Jaume de Fabregues, així com des del salt de Sallent fant que oblidis la duresa del terreny. Acabant per una gran baixada de 9km per asfalt des de Sant Martí Sacalm que enllaçara amb el carrilet fins a Girona.