Photo ofla poble de lillet-collada de falgars-sant julia de cerdanyola-roca del catllaras-puig lluent-montclus-clot bullidor-la poble Photo ofla poble de lillet-collada de falgars-sant julia de cerdanyola-roca del catllaras-puig lluent-montclus-clot bullidor-la poble Photo ofla poble de lillet-collada de falgars-sant julia de cerdanyola-roca del catllaras-puig lluent-montclus-clot bullidor-la poble

August 26, 2023
April 2023

near La Pobla de Lillet, Catalunya (España)

magnifica volta per descobrir el Catllaras,una zona molt guapa i tranquila,sortim de la pobla i pujem entre corriol i pista a la collada de falgars,continuem pujant per pista i corriol per baixar pel pr cap a la collada de subiran,aqui fem el pr ,un corriol entretingut fins a coll de jou i ara baixada xulissima em alguns petits trams tecnics fins a sant julia de cerdanyola,ara toca pujada llarga per pista fins a la roca del catllaras on començem a baixar per la impresionat carena de puig lluent fins a la creu melosa,aqui baixem per corriol per anar a buscar la pista que puja a la collada de montclus,i un xic mes amunt l espectacular baixada per fageda,tot i que el principi fa algun que atre tobogan,arribem a la pista i ara toca pujada llargueta per pista,un cop a dalt on passem a tocar de la roca de la lluna anem a buscar un corriol on passa per unes antigues mines molt xulu,un xic mes de pista i la ultima trialera de baixada guapissima.ole!!