La Granja - Maials- Asco - Flix- Riba Roja - La Granja

Photo ofLa Granja - Maials- Asco - Flix- Riba Roja - La Granja Photo ofLa Granja - Maials- Asco - Flix- Riba Roja - La Granja Photo ofLa Granja - Maials- Asco - Flix- Riba Roja - La Granja

February 16, 2019
February 2019

•   4.5 2 Reviews

near la Granja d'Escarp, Catalunya (España)

Sortim de La Granja d`Escarp direcció Maials per pista asfaltada poc transitada. De Maials fins a Flix es el tram mes dur ja que hi trobem rampes molt trencades i una trialera molt llarga i divertida . Després arribem al meandre de l Ebre a Flix on el voregem fins arribar a Ascó , fent abans la foto de rigor al "fumeral gegant". A Ascó dinem i després planegem per l`altre costat de riu fins arribar a Flix, on tornem a pujar montanya amunt a buscar mes trialeres fins arribar a Riba Roja , aquestes no tan tècniques com la esmentada anteriorment. De Riba Roja a La Granja tot per camins.

• Photo of Mangues
    Mangues Apr 4, 2019

Brutal !!!!

• Ester.gc4 Sep 28, 2019

estem a mitja ruta, fent nit a flix (ja estava aixis planificat).

brutal per a veure la devastació de l'incendi d'aquest estiu.

Trialera guapa, pero amb alforjes... alguns metres a peu :(

• Photo of Mangues
    Mangues Sep 30, 2019

Ester.gc4
    Hola les rutes que fem nosaltres que hi ha trialeres, normalment son difícils, i amb alforges encara mes !!! Gràcies per la valoració