La Granada-Pèlags de Viloví-Sant Martí Sarroca-L'Arboç

Photo ofLa Granada-Pèlags de Viloví-Sant Martí Sarroca-L'Arboç Photo ofLa Granada-Pèlags de Viloví-Sant Martí Sarroca-L'Arboç Photo ofLa Granada-Pèlags de Viloví-Sant Martí Sarroca-L'Arboç

November 11, 2018
November 2018

near La Granada, Catalunya (España)

Bonica sortida des de l'estació de Renfe de La Granada fins la de L'Arboç, tot i que vaig apagar el gps al bar-restaurant El Pati de Can Freixes a on sempre ens reben com a casa després de les rutes (arribar a l'estació des d'allà és fàcil i tot baixada).
De la Granada arribem als Pèlags de Viloví, antigues canteres de on extreien minerals per fer guix, i d'allà ens arribem al conjunt medieval de Sant Martí Sarroca, amb unes vistes extraordinàries.
Per arribar a L'Arboç ens trobem algun tram enfangat i bassals d'aigua degut a les últimes pluges, però per sort el grup éstà format per gent de bona pasta que s'ho pren amb bon humor.
Degut a problemes mecànics de una de les bicicletes, ens veiem obligats a modificar el recorregut per anar a buscar una carretera per arribar a L'Arboc.
Deixo foto de les variacions fetes: track lila el que estava previst i verd el que vam acabar fent.
Salut i pedals, companys!