LA GARRIGA BTT: ITINERARI EL CASTANYER D'EN CUC

Photo ofLA GARRIGA BTT:  ITINERARI EL CASTANYER D'EN CUC Photo ofLA GARRIGA BTT:  ITINERARI EL CASTANYER D'EN CUC Photo ofLA GARRIGA BTT:  ITINERARI EL CASTANYER D'EN CUC

November 30, 2014
November 2014

near la Garriga, Catalunya (España)

Sortim de la Garriga pel bosc de Malhivern al final del Passeig. Travessarem la via i seguirem al camí ample i estarem alerta a la cruïlla de després del bosquet, on anirem a l’esquerra passant per les granges i seguint en tot moment el camí direcció Corró per arribar fins a Cànoves i enfilar cap al pantà de Vallforners.

Un cop al pantà arribarem a una cruïlla on hi ha marcat el camí a la dreta. Seguint les indicacions arribarem al Castanyer d’en Cuch
Allí podrem fer una parada. Ben a prop, a uns 500 metres més amunt, hi trobarem la Casa del Bosc.

Tornarem a baixar per la pista del Castanyer fins tornar a la cruïlla del pantà i agafarem l’altre camí per remuntar alçada fins arribar a la cruïlla que travessa el torrent, un cop travessat el torrent, surt un sender que marxa a l’esquerra, pel qual anirem vorejant el pantà per anar a trobar una pista ampla que tot seguit es bifurca. En aquest punt agafarem el camí de mà dreta i remuntarem unes curtes rampes per arribar a una altra pista que creua per anar a l’esquerra, on sortirem a la carretera.

Farem un tros de carretera fins arribar a l’encreuament de les Escoles de Samalús on girarem a l’esquerra fins a trobar l’encreuament d’un camí de terra amb una forta baixada que arriba altre cop al Bosc de Malhivern, que ens durà a la Garriga.

Camí de Samalús

Roc Fiter

• Photo of amarti42
    amarti42 Feb 15, 2020

Gràcies per compartir aquesta ruta tan interessant. Pel que fa a la dificultat, només tenir en compte que hi ha alguns pendents pronunciats en la pujada cap al Castanyer d'en Cuc.