La Fuliola-Sant Ramon-les Oluges-la Fuliola 3-3-2019-8

March 4, 2019
March 2019

near Tornabous, Catalunya (España)

Diumenge 3 de març de 2019

Avui surto amb els fluixos de la Fuliola. Només som 3, el Josep, que està com una moto, el Jordi, que creu que és el més fluix, i jo, que se que sóc el més débil de tots.
Fa un dia una mica rúfol, amb una mica d'aire, que a les 8 del matí és una mica fred. Aviat, però, seguir el Josep em fa suar de valent, i hem de parar a treure'ns roba.
Avui es celebra la Hivernal de Cervera i per arribar a Sant Ramon, hem de coincidir en molts llocs amb els ciclistes, unes vegades en el mateix sentit de la marxa, però altres vegades en contra-direcció. Ens ho passem molt bé veient-los en acció.
Veiem també 3 porcs senglars que ens acompanyen una estona.
Quan arribem a Sant Ramon, decidim no baixar al poble i arribar-nos fins a Les Oluges, on esmorzem. Jo menjo un plat de callos que no estan malament, però que tampoc maten de bons.
Quan tornem a pedalar, no veiem per enlloc el sol que els del temps havien dit que faria i jo començo a tenir una mica de fred.
Arribem a Cervera, on donem una volta pel centre. Allà trobem un grupet de la btt Serra d'Almenara, menjant popets, patates braves i beient un "turbio" que està molt bo.
Aviat marxem, muralla avall. Tornem per Tàrrega i Tornabous.
Arribo molt cansat. Avui he disfrutat molt de la sortida. Mentalment estava més bé que altres dies i he gaudit molt dels paissatges plens d'ametllers florits.
Com altres dies, el GPS torna a fer el ruc i em fa perdre els primers 5 km de la sortida.