LA FULIOLA-HIVERNAL DE CERVERA CURTA- LA FULIOLA 14-2-2016

February 20, 2016
February 2016

near La Fuliola, Catalunya (España)

Diumenge 14 de febrer de 2016

Avui fa 27 dies de la meva última sortida en bicicleta. Aquests dies he hagut de descansar per ordre mèdica, però avui no puc més i decideixo sortir amb els fluixos, que de fluixos no en tenen res, de La Fuliola. Estic una mica espantat perquè encara no tinc l'alta mèdica i no sé com respondrà el meu cos desprès de tants dies sense fer res de res.
Com ja és habitual, la sortida de 2/4 de 9 s'endarrereix gairebé mitja hora. Fa molt de vent. Es surt a un ritme massa alt per al meu gust, però veig que em trobo més bé del que esperava. Passem Tàrrega i el Talladell, i a sota de Fonolleres ens desviem cap a la dreta, ja dins de la zona per on passa la Hivernal de Cervera. Hi ha molt fang, tant que un cotxe que ens acaba de passar es queda clavat damunt d'un pontet sobre el riu Ondara, i al accelerar per sortir-se'n, gairebé cau al riu. Els nostres crits el fan parar quan ja te una roda a centímetres del lateral del pont. Ens hi atansem i a força de braços, aconseguim desclavar-lo del fang. Si no arribem a ser-hi nosaltres, ves a saber que hagués passat. Passat el pontet, hi ha una bona pujada amb pendents del 15 i 16%. La pujo més be del que m'esperava, però veig que la meva forma no és per tirar cohets.
Arribem a Granyanella, ens atansem ara a Granyena, ara a Verdú, i, al final parem a esmorzar a Tàrrega, després de fer 40 km. Estic bastant cansat, però no tant com esperava.
Després d'esmorzar, el vent ha augmentat i ens ve de cara. Intento posar-me a roda de l'Isidre o del Jordi, però no estic tranquil. No van a ritme constant i aquestes acceleracions i frenades em possen en massa tensió, per la qual cosa decideixo posar-me davant i posar un ritme constant que el mantinc fins a Tornabous. Sense cansar-me i sense adonar-me'n els hi he tret més de 5 minuts.
Arribem a La Fuliola i anem a fer un beure al bar Lo Portal. Estic content, he fet 55 km amb una bona dosis de pujades i corriols i no m'he cansat tant com em temia. M'ho he passat molt bé amb aquests amics de La Fuliola.