'La Destralera' des de St. Julià de Cerdanyola. Pedalada de la Pobla de Lillet.

Photo of'La Destralera' des de St. Julià de Cerdanyola. Pedalada de la Pobla de Lillet. Photo of'La Destralera' des de St. Julià de Cerdanyola. Pedalada de la Pobla de Lillet. Photo of'La Destralera' des de St. Julià de Cerdanyola. Pedalada de la Pobla de Lillet.

November 18, 2023
November 2023

near Sant Julià de Cerdanyola, Catalunya (España)

Magnífic recorregut d'autèntica BTT que han dissenyat els Destralers de la Pobla de Lillet.
És la primera pedalada que fan i vam gaudir molt amb tot el reguitzell de corriols que ens tenien preparats i que han deixat nets i molt ben arreglats.

Decidim tornar a fer el recorregut sortint des de casa, fent-lo una mica més exigent. Sortim per la pista del Banyador i arribem a la Collada de Sobirana. Fem poc més d'un quilòmetre d'asfalt fins a Falgars i allà enllacem amb la pedalada. És molt divertida i també força trenca cames, sobretot el bucle que hi ha a tota la zona del Puigcal.
A la banda del Catllaràs tenim una pujada llarga per pista que acabem de rematar amb bons corriols fins al poble.

Ruta circular des de Sant Julià de Cerdanyola passant per:
- Coll de Jou (3.4 km)
- Collada Sobirana (6.0 km)
- Santuari de Falgars (8.1 km)
- Cova de la Verge (14.7 km)
- Pont Vell (17.9 km)
- Tuta Petita De Saus (23.5 km)
- Iglesia Santa Cecilia de Riutort (29.2 km)
- Capella de Sant Antoni (36.0 km)
- Vallfogona (42.8 km)

Posem difícil per l'exigència del terreny. Molt desnivell amb pocs quilòmetres i trams amb rampes molt dures que costen de fer sobre la bicicleta. Els corriols no són excessivament complicats, però et fan treballar i concentrar de valent.