La Creu de Canet 28-09-2013

September 28, 2013
September 2013

near Malgrat de Mar, Catalunya (España)

La ruta d'avui

Avui a la plaça érem 5 per fer la sortida, en Juanka, Fernando, Miguel Angel, Miquel Oriol i Jo, pel camí a Santa Susanna hem trobat en Jaume i en Joan Giralt. Direcció Pineda travessant des del Pinemar a la carretera d'Hortsavinya, desprès Mortirolo amunt fins a la plaça de Sant Andreu, petita parada per continuar per Tres Termes fins a la urbanització de Castellar d'Índies i d'allà baixar per Can Ginebra a Sant Cebrià, hem agafat la carretera de Sant Iscle i amunt, en arribar a la benzinera alguns hem comprat beguda fresca i directament amunt cap a La Creu de Canet, pujada exigent i llarga, molt llarga, almenys per mi, i això que avui portava musica i sembla que m'ha ajudat prou, almenys no m'han esperat tant. Hem arribat a La Creu i hem menjat l'entrepà que portàvem, una estoneta de relax amb les vistes i les fotos de rigor, aaaaaaaaahhhhhhhhhhhh i algun cigarret que ha fet algú. Desprès hem baixat avall i en Miquel Oriol li ha dit a la pared que s'apartes i no s'apartat.......Patapam, ostia contra la pared, menys mal que a picat amb el pit i no amb la cara, això si, el pit el portava com si l'hagues esgarrapat un os. Després de comprovar que tot era al seu lloc i tot estava bé hem continuat carretera avall fins a Sant Cebrià per agafar la pujada de las basures de Calella i desprès baixar per la riera Cabaspre fins a la platja. Tornada tranquil·la a la què hem trobat en Victor i el Miguel que tornaven del Far de Calella desprès d'esmorzar a Can Pepet. Nosaltres hem parat a Pineda a fer la cervesa, aixi en Jaume no havia de venir fins a Malgrat i en Miquel i els altres han continuat, desprès de gaudir d'un parell de Xibecas hem agafat el camí de la platja i cap a casa. Sortida molt guapa a la que m'he trobat molt bé, no se si es per què vaig perdent pes o si a set la música, suposo que una mica tot.