Kucaj-Straza 2018

November 12, 2018
July 2008

near Jelovac, Central Serbia (Serbia)

Lisine - Busovata - Beljanica - RLOvo je još jedan od lepih, relativno kratkih i kondiciono aktivnih uspona na planinski vrh, i to ne bilo koji već Stražu, drugi vrh po visini na Kučaju (samo 28 m niži od susedne Velike Treste), i verovatno jedan od najboljih kučajskih vidikovaca. Ovaj vrlo atraktivan vrh karakterišu vertikalni stenoviti odseci koji se spuštaju ka dolini Bobovačke reke (jedna od reka koje tvore Resavu), pružajući sa ivice veličanstven vidik ka dolini Resave, kao i glavnom grebenu Kučajskih planina na levoj i Beljanici na desnoj strani. Ako se osvrnete, iza sebe ćete videti mistični vrh Lisac, zadenut u šumovitiji deo Dubašničke površi, kao i Crni Vrh sa svojom belom meteorološkom kupolom i čitav greben Velikog Krša, iza koga se pomalja Stol. Sve u svemu, ovo je jedno od mesta na kojima, po vedrom vremenu i u uslovima dobre vidljivosti, zaista vredi biti.

• Photo of perasarma
    perasarma Nov 16, 2018

E bas super Premo da si stavio ovo na Wiki, sad samo udjem u aplikaciu i to je to. Vidim da si usao u problematiku

• Photo of Premkepre_bre
    Premkepre_bre Nov 16, 2018

Jesam Pero uz tvoju pomoc i mogu ti reci da sam odusevljen. Kusa je crtao trek ja ga skinuo i postavio na Wiki da ljudi koji me prate odmah mogu da ga preuzmu i vide o cemu se radi. Boban i Ruza su isto poceli da ga koriste. Odlican je.

• Photo of perasarma
    perasarma Nov 16, 2018

Jos samo da krenete i vi da pravite trekove i super ce biti. Sad u Nedelu sto sam bio na Divcibarama iz Banje Vrujci , prosavsi tom stazom video sam ustvari kako cu naredni trek tuda biti jos bolji Uzivacete

• Photo of Premkepre_bre
    Premkepre_bre Nov 16, 2018

Samo javi unapred kada planiras da vozis i dolazim obavezno. Znam da su tvoji trekovi ekstra. Poceo sam po malo kuci da crtam iz zezanja ali me nesto Google earth zeza ne otvara mi najbolje na laptopu.