Kızılırmak Deltası 360 Tur Rotası 8.12.2017

December 7, 2017

near Üçpınar, Samsun (Türkiye)

google earth üzerinden çizerek köy yollarından ve deltadan geçen 360 derece loop yapan bir rotadır.Rota üzerindeki yollar köy yolları ,asfalt ,bozuk asfalt,kaliteli beton yolları içerir.Yol üzerinde yeme içme yerleri ,bakkal ve su vardır.Köylerde traktörlere dikkat edilmelidir.Yaz aylarında pirinç dönemlerinde geceleri sivri sinek dostalarımız :) için tedbir alınmalıdır.Deltada göl üzerinden günbatımı fotoğrafları harika görüntüler verir.Kuş gözlem kulelerinden deltayı yukarıdan seyredebilirsiniz.Tur rotası üzerinde Plajlara ve kumsallara yakın geçen bir rotadır.Karadenizde yüzdüğünüze dikat ederek denize de girebilirsiniz.Deltada ziyaretçi merkezine uğrayıp cafeteryadan faydalanabilirsiniz.Manda yoğurdu,manda kaymağı ve yöresel ürünleri tadabilir ,satın alabilirsiniz.

Yine rota üzerinden yörük çadırında çay ,kahve ,gözleme molası verebilir galeriç subasar ormanı içerisinde fotoğraf çekebilirsiniz.

Rehberlik ve danışmak için benimle irtibat kurabilirsiniz.

Doğayla ve sevgiyle kalın.

• Photo of sukrugun
    sukrugun Dec 15, 2017

eğimi çok az olan rahat bir rota.Rotaya Bafradan ,19 mayıstan,Yörüklerden ,Taşköprüden ,Üçpınar Köyünden ,Sarıköyden başlanıp loop yapılıp başlangıç noktasında bitirilebilir.

Bafra Kızılırmak Deltası Kuş Cenneti içinden geçildiği için çok doğal bir rotadır.Galeriç Su basar ormanları rota üzerindedir.Köylerden geçildiği için tarımsal ürünleri izleyerek sürüş yapma imkanı vardır.Gece sürüş yapacaksanız sivrisenekler için mutlaka önlem almalısınız.