Κίσσαβος : Φαράγγι Καλυψώς και εξερεύνηση στο δάσος.

Photo ofΚίσσαβος : Φαράγγι Καλυψώς και εξερεύνηση στο δάσος. Photo ofΚίσσαβος : Φαράγγι Καλυψώς και εξερεύνηση στο δάσος. Photo ofΚίσσαβος : Φαράγγι Καλυψώς και εξερεύνηση στο δάσος.

April 9, 2022
April 2022

near Karítsa, Thessaly (Greece)

Μια άκρως χορταστική από εικόνες διαδρομή, με τα νερά από το χιόνι που έλιωνε να τρέχουν από παντού και κάθε δέκα πεταλιές να ξεφυτρώνει κι ένας καταρράκτης. Με τον μεγάλο καταρράκτη στο φαράγγι Καλυψώς να σε αφήνει άφωνο με το θέαμα που πρόσφερε. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ανέβω πάνω γιατί το νερό στη λίμνη που δημιουργείτε χαμηλότερα έφτανε μέχρι τη μέση και με έπιασε απροετοίμαστο. Με τους πανέμορφους δασικούς δρόμους, αλλά και με τη θέα σε Αιγαίο και Όλυμπο. Στο τέλος δοκιμάσαμε να ανέβουμε και στο καταφύγιο Κισσάβου αλλά πέρασε η ώρα και δε θέλαμε να μας βρει η νύχτα στο δρόμο οπότε εγκαταλείψαμε τη προσπάθεια. Για όποιον θελήσει να ακολουθήσει τη διαδρομή να ενημερώσω ότι για τον μεγάλο καταρράκτη θα πρέπει να αφήσετε τα ποδήλατα και να περπατήσετε σε μονοπάτι για να φτάσετε εκεί. Επίσης επειδή χρησιμοποιήσαμε χωραφοδρομους χρειάστηκε να κουβαλήσουμε τα ποδήλατα από το ένα χωράφι στο άλλο αφού τα χώριζε ένα κομμάτι 30 - 50 μέτρα όπου δεν υπήρχε δρόμος. Όλοι οι καταρράκτες που βλέπετε στις φωτογραφίες εκτός από τον μεγάλο σε ένα μήνα πιθανότατα να μην υπάρχουν. Αλλά και ο μεγάλος μετά το τέλος Ιουνίου θα είναι ένα καταθλιπτικό θέαμα.