کازبک ، کلیسای Georgia gergeti trinity

Photo ofکازبک ، کلیسای Georgia gergeti trinity Photo ofکازبک ، کلیسای Georgia gergeti trinity Photo ofکازبک ، کلیسای Georgia gergeti trinity

July 20, 2019
July 2019

near Tkarsheti, Mtskheta-Mtianeti (Georgia)

روزپنجم
دیشب با یک راننده صحبت کردیم که مارابه دره تروسی ببره وامیدوارم باتوجه به باران دیشب که مسیر راگل الودکرده بوداوبیاید وهم اکنون ما نشستیم ومنتظریم وخوشبختانه او سرساعت امد ومارا به دره تروسو بردوواقعا مسیر زیبا بود صدای رودخانه که هرلحظه خروشان میشد شمارا به ژرفای قفقاز میبرد وگاها برشهای عجیب وغریب از کوهها به زیبایی مسیر می افزودودرانتها رسوبهای بجا مانده از حرکت ابها رنگهای عجیبی را به وجود می اورد

پس از دیدار ازدره تروسو بطرف کازبک حرکت کردیم وباسرعت هرچه تمامترحرکت میکردیم وپس ازرسیدن به کازبک بطرف یک guesthouse رفته وانرابا۱۰۰ لاری اجاره کردیم ووسایلمان را درguesthouse گذاشته بطرف کلیسای gergeti trinity حرکت کردیم وشیبهای تندی را پشت سرگذاشتیم تا به کلیسا رسیدیم
متاسفانه هوای ابری مانع از رفتن ما به بهترین ویو کازبک شد چون چیزی نمیتوانستیم ببینیم ومجبور شدیم برگردیم