Kartepe-keltepe

Very difficult
April 18, 2015
April 2015

near Kuruçeşme, Kocaeli (Türkiye Cumhuriyeti)

Sabah 07.30 da evden çıkış.14.00 zirve 18.00 eve varış.
Keltepeye ilk çıkışım çok zorladı antremansız bu kadar oluyor. Her 2 km de bir 2 dk lık mola verdim 8 yada 9 tam hatırlamıyorum.
Zirveye çık çık bitmiyor, son 3.5 km inanın çok zorladı.Ama Suadiye çıkışı güzel oldu tavsiye ederim doğayla daha fazla iç içe oluyorsunuz ayrıca nerdeyse hiç araç yoktu, böyle oluncada konsantrasyonunuz hat safhada oluyor. Tırmanış boyunca 3lt. su gerekiyor ben 750cc lik su aldim, kalan miktarı yol üstündeki çeşmelerden tamamladım, her mevsimde akar mı bilinmez o yüzden siz kendinizi garantiye alın. Beslenmenizi kana hızlı karışan sıvı gıda alarak gidermenizi öneririm karbonhidrat önceliğiniz olabilir. Bir kaç çikolata haşlanmış bir yumurta ve peynir benim tercihim oldu fakat inişten sonra çarşıya geldiğimde çorba çorba diye çıldırdım ne hikmetse... Tırmanış için çok sıcak bir gündü yüzüm yanmış. çıkışta ince kıyafetler yeterli fakat zirvede extra dış katman gerekti. Keltepeye antremansız bir daha çıkmak isteyeceğimi sanmıyorum. Maşukiye inişimin tadınıda hiç unutmayacağım, çok keyifliydi...inişte g kuvvetine aman dikkatttt. büyü bozulmasın...trafik yoğun bir anda karşı şeride giriyorsunuz...

PictographPicnic Altitude 1,442 ft

Ali babanin yeri

Sabah Keltepe yolunda köy kahvaltısı için ideal bir nokta.

PictographPicnic Altitude 1,635 ft

Cesme

2 dakika mola

Keltepe

Kartepe zirve

• ali öz May 7, 2016

Çok beyendim takdir ettim. ben de deneyeceğim. Yarın idmana başlıyorum.