KARAÇAAĞAÇ-KIRIKLAR-BELENBAŞI-KAYNAKLAR-GÖKDERE KANYONU

Photo ofKARAÇAAĞAÇ-KIRIKLAR-BELENBAŞI-KAYNAKLAR-GÖKDERE KANYONU Photo ofKARAÇAAĞAÇ-KIRIKLAR-BELENBAŞI-KAYNAKLAR-GÖKDERE KANYONU Photo ofKARAÇAAĞAÇ-KIRIKLAR-BELENBAŞI-KAYNAKLAR-GÖKDERE KANYONU

April 25, 2024
April 2024

near Sevgi, İzmir (Türkiye)

Zor parkur.

• Photo of HÜSEYİN OVNAMAK
    HÜSEYİN OVNAMAK Apr 25, 2024

Zor bir parkur. Belenbaşı köyünden sonra orman yoluna girdik. Pandemiden sonra hiç bu parkurda sürmedik. Büyük bir kısım orman yanmış. Gökdere kanyon girişinin kaynaklar başlangıç yerine kadar dik ve zorlu tırmanışlar olmasına rağmen zorluk yaşamadık. Turumuzun amacıda bu noktadan Gökdere köyüne kadar yeni açılan yangın yolunu keşfetmekti. İnternet çekmediğinden haritadan yararlanamadık ve bir süre yanlış üst yoldan gitmemize rağmen , doğa yürüyüşlerinden çok iyi bildiğim bu kanyon ve çevresi nedeniyle , daha sonra esas yola indik. Yol büyük bir kısmı çok taşlık ve çarçaklı olduğundan sürmek zor ve tehlikeli. Lastikleri yarma tehlikeside var maalesef. Bu yol yürüyüş patikalarınıda bozduğunu üzülerek gördüm. Gidilmesini tavsiye etmem. Maalesef bu yollarla güzelim kanyonu mafetmişler. Tek güzel tarafı suyun şırıl şırıl akması..😕