Kalkım-Pazarköy-Sameteli-Reşadiye-Kalkım

August 16, 2015

near Kalkım, Çanakkale (Türkiye Cumhuriyeti)

Lastik patlatma garantili alet çantanız yanınızda olsun.

• hatice baris Aug 22, 2015

Ne kadar surdu aceba? Baya zormus bu parkur, tebrik ederim.

• ali öz Sep 2, 2015

Hatice Hanım saat 13:00 gibi kalkımdan hareket ettik iki arkadaş
    14:30 gibi kovancı köyünde çay içtik dinlendik saat 15:30 da pazarköyde tost yedik16:30 gibi oradan hareket ettik. Hamdibey orman işletme şefliğinde ikişer çay içtik Kalkıma geldiğimizde saat 20:00 civarıydı.

Hfta sonlarımız genelde boş ve iki arkadaş olarak yol yapıyoruz hafta içi ise saat 18:00 dan sonra 15-25 km lik turlar yapıyoruz. Sizi ve arkadaşlarınızı da bekleriz ya da siz davet ederseniz gelebiliriz.

• hatice baris Sep 8, 2015

Cok imrendim gercekten. Ben ordayken tanissaymisiz keske. Ekip olunca hem daha zevkli hem de guvenli oluyor turlar. Akcakoyun dallik depodan sonra Balikesir sinirina yaklasip, istemeyerek geri donmuslugum var, telefon cekmiyo kaza olsa yardim isteyemem diye.

Agustos basinda ayrildim ben Canakkale'den. Geri donecek olursam mutlaka size ulasmaya calisirim. Sevgiler selamlar. Kendinize dikkat edin.