Aielo de Malferit-Olleria (Jordi Martí 1 batch b) 2022-2023

Photo ofAielo de Malferit-Olleria (Jordi Martí 1 batch b) 2022-2023 Photo ofAielo de Malferit-Olleria (Jordi Martí 1 batch b) 2022-2023 Photo ofAielo de Malferit-Olleria (Jordi Martí 1 batch b) 2022-2023

50 minutes
51 minutes
May 6, 2023
May 2023

near Barrio de las Eras, Valencia (España)

Hui he fet una ruta amb un amic de Aielo on hem anat desde Aielo de Malferit a traves de la via de servici fins a olleria on hem pujat fins a la creu on hi havia molt bones vistes ja que s'haviem alçat mati per poder anar amb temps, de alli he baixat per unes sendes i hem continuat el cami fins arrivar a Aielo de nou a sigut una ruta curteta i un poc lenta ja que estavem anat a la marxeta sense cançar-nos i ha estat molt entretinguda sobretot per el bon paisatge que hi havia a aquestes hores. Continuem caminant per pista forestal amb terreny molt buidat i vegetació molt baixa, això cal tenir-ho en compte si es realitza la ruta a l'estiu ja que la major part del recorregut serà a ple sol. Durant aquest tram cal tenir una mica de compte amb no relliscar-se, es tracta d'una sendera molt pedregosa, amb descens moderat, d'uns 20 minuts per finalitzar he tornat fins aielo y he acabat la ruta tornant per el pi cairent que es un dels arbres mes importants d'aielo.