جنگل ابر شاهرود به روستای ابر

June 15, 2020
June 2020

near Shahrud, Semnan (Iran)

روز اول دوشنبه ۲۶ خرداد ۹۹

حرکتمونه از دیروز استارت کردیم با ماشین شخصی به شاهرود رفتیم وماشینامون را تویه پارکینگ توشاهرود گذاشتیم وتوهمون پارکینگ نهارمون را خوردیم وسپس ساعت ۵ بطرف روستای ابر حرکت کردیم

واز یه جاده خاکی که به موازات جاده اصلی بخاطر یه اشتباه من حرکت کردیم که البته مشخص شد شد که باغهای میوه مردم شاهرود اینطرفه وبالاخره با نرم افزار کوموت به جاده اصلی برگشتیم

خوشبختانه یا متاسفانه از گرمای هوا به دلیل باد مخالف کاسته شده بود وانچیزی که مارا اذیت میکرد گرما نبود بلکه باد مخالف بود

وهرچقدر که به تاریکی نزدیک میشیدیم به شدت باد افزوده میشد وگاها دوچرخه به حالت سکون قرا میگرفت و از درد مچ همرکابان معلوم بود که فشار زیادی به فرمون وارد کرده بودند یا بقول دوست خوبم اقای مزروعی فرمان توصورت بود

وقتی به اول جاده روستای ابر رسیدیم تاریکی همه جا را فراگرغته بود واین چندکیلومتر اخر را به هر ترتیبی شده بود طی کردیم وخسته تر از هر زمان به روستای ابر رسیدیم شدت باد طوری بود که ما رامجبور کرد تا جایی برای خواب کرایه کنیم وبلافاصله شام درست کردیم وخوردیم والان که این گزارش را مینویسم ساعت دو بامداد است وهمه درخواب