IX Marxa la Selva del Camp

November 1, 2015
March 2012

near La Selva del Camp, Catalunya (España)

El metre kuanitor i el Rasquerà Oriol i lo de l'altra banda de riu ens fotem a la marxeta de la Selva-Prades, el terrenys humit i carregat de fonts i rius i la calor no excesiva fant una marxafestaparty un plaer de compartir aquest petit recorregut, que per algú es la 1a llarrrrgaaa jejejejejej amb aquest animalets del monte i membres de Cem la cameta coixa, felicitats a tots posicio Absoluta 14 i 15 i 16

• Photo of Lvillen
    Lvillen Feb 11, 2018

Hem intentat fer aquesta ruta, perque vaig veure moderat i btt, perfecte, no m’espanta ni el desnivell ni els kms, si els puc fer damunt de la bici. Hem arribat a Mont-ral pràcticament empenyent la bici tota l’estona, si vas amb moto de trial i ets rotllo Raga o Bou potser pots fer algo. Passa de molt difícil, NO es ciclable ni de broma. Feu el favor que qui veu moderat s’anima tot i que no sigui un crack fent senderons. Molta molta tela.

A Mont-ral deixem la ruta per impossible