Infinits corriols pel Corredor

July 21, 2014
July 2014

•   4.4 3 Reviews

near Llinars del Vallès, Catalunya (España)

Llinars- Torrassa del Moro- Dragon Kahn- Dosrius- Can Jaumí- Font dels Albes- Riera- Font de les Potarrades- Parpers- Can Collet- Llinars

Km (39) Desnivell (1107) Temps (3:15) Km/h (12) IBP (108) Pulsacions (110)
Corriols i trialeres (75%) Pista (10%) Asfalt (15%)

Quina passada de ruta! Transcorre quasi íntegrament per corriols i trialeres de la zona del Corredor i la diversió està assegurada. Un no parar de senders impressionants que exigeixen un bon un estat físic pel continu puja i baixa de la ruta. No cal dir que amb la gram quantitat de corriols la tècnica necessària és bastant elevada. Una bona prova per calibrar aquest tipus de camins amb l'Orbea Occam 29 de test.

RECORREGUT:

Sortim de Llinars amb l'Albert i l'Aleix i de seguide enfilem quasi fins a la Torrassa majoritàriament per corriol (2km al 9'5%). I l'adrenalina queda descarregada amb l'espectacular baixada pel Dragon Kahn fins a Dosrius. Ens desviem pel poble i fem una preciosa pujada per corriols en forma d'escales (1km al 4%) per fer una baixada ràpida i divertida. Fem un altre pujada (0'5km al 13%) i fem el corriol de la Font dels Albes.

Un trosset de pista deriva de seguida a corriol per la riera de Dosrius que puja de valent (2'5km al 7%) fins a la font de les Poterrades. Una lleu baixada ens transporta al paradís de les trialeres amb un perfil trencacames. Primera rampa (0'5km al 9%) i juguem als corriols atravessant Parpers. Es fa tard i decidim anar tornant no sense abans fer un rampot duríssim (0'5km al 12%). A Can Collet enfilem carretera fins a Llinars per acabar.

• Photo of albert.cs
  • Photo of Dr_Rip
    Dr_Rip May 7, 2016

Ruta molt xula, per infinits corriols com diu el nom, cal estar molt atent al GPS hi ha moltes cruilles. Els corriols tenen el nivell de dificultat perfecte per disfrutar, no cal dobles, no hi ha trialeres, pero si que son tecnics i algun moment molt puntual igual es millor baixar-se.

• Joan Rius Capdevila Oct 6, 2019

Aquesta ruta es molt divertida i fa honor al seu títol. (Ben trobat!). Actualment (Oct"19) es troben bastants arbres tombats però transitable. Gràcies! Hem passat un bon matí amb el meu amic Aleix.

• Photo of aaronsbd
    aaronsbd May 9, 2022

Ruta molt divertida per fer amb bici elèctrica. Després d’Argentona hi han uns corriols que costa de seguir degut a la caiguda d’arbres