Photo ofIgualada-Sant Pau Guàrdia (x Aeròdrom Òdena-St Feliu-Camí Maians)-Serra Fam-Cal Serrador-Castellolí (2) | Anoia {620m+,IBP66} Photo ofIgualada-Sant Pau Guàrdia (x Aeròdrom Òdena-St Feliu-Camí Maians)-Serra Fam-Cal Serrador-Castellolí (2) | Anoia {620m+,IBP66} Photo ofIgualada-Sant Pau Guàrdia (x Aeròdrom Òdena-St Feliu-Camí Maians)-Serra Fam-Cal Serrador-Castellolí (2) | Anoia {620m+,IBP66}

August 31, 2014
August 2014

near Igualada, Catalunya (España)

IBP: 66 | Ciclable: 99% | resum desnivells

CompeGps Land

Traçat i altures corretgides amb arxiu

MDT05 de l'ICC (abans de penjar el track):

╞ Temps en mov.: 2h54' || Vel. en mov.: 11'4 km/h

╞ Temps asc.: ' || Temps des.: '

╞ Ascens acum.: 623 m+ || Des. acum.: 622 m-

╞ Pendent màx.: 22% || Pend. mín.: -18%

Anoia | Igualada > Sant Pau de la Guàrdia (passant per l'Aeròdrom d'Òdena, el camí de Sant Feliu i la pista de Maians) > Serra de la Fam (Cal Serrador) > Castellolí (2)

Una ruta molt maca i sense acumular desnivells bèsties, per acabar passant una bona estona amb en BigXavi al rústic i agradable Celler de la Guàrdia, trobant-lo a la meitat del recorregut i des d'on iniciem l'etapa de tornada a Igualada i un tram llarg de baixada...

► Dificultat tècnica

☝ Pujades: Fàcil amb algun pas puntual moderat.

☟ Baixades: A mitges entre moderat i fàcil. El camí de Cal Serrador és el camí més tècnic, no arriba a ser difícil i és xalador! Tot i així el tram central és rocós i irregular, amb desnivell que frega el -20% i un parell de corbes tancadíssimes, seguit d'un corriol on s'agafa bona velocitat ;)

► Itinerari

Igualada > Aeròdrom d'Òdena > peu del Puig d'Aguilera (pujada llarga per camí pedregós i baixada curta fins a la crtra.) > Camí de Sant Feliu (pujada lleu, comença per Ca n'Aguilera, passa per l'Esglèsia de Sant Feliu i acaba amb Can Jorba) > Camí Antic de Can Figuerola (comença vorejant una coma i continua resseguint l'Obaga del Jorba, pendent constant del 10-12%) > Camí de Maians (pista planera) > Sant Pau de la Guàrdia (acabant de pujar per un corriol molt enfilat, enlloc del camí formigonat) > bermut al Celler de la Guàrdia >>

>> continuar pel camí dels camps de pastura de cavalls > Montserrat Parc (aquesta vegada baixant per una variant abans del primer carrer, que enllaça directament a la crtra.) > Serra de la Fam (bones vistes de la Conca per aquest camí; baixa poc a poc però té trams amb bastanta pedra) > Cal Serrador i Boscos del Tardà (baixada amb tram rocosos, corbes tancades i corriol final a gran velocitat!) > Castellolí > Aeròdrom > Igualada ||

Si t'interessa veure més fotos del recorregut dóna un cop d'ull a la ruta original