Igualada - Corriols per Tous - La Fou - Corriols per La Tossa

Photo ofIgualada - Corriols per Tous - La Fou - Corriols per La Tossa Photo ofIgualada - Corriols per Tous - La Fou - Corriols per La Tossa Photo ofIgualada - Corriols per Tous - La Fou - Corriols per La Tossa

January 25, 2015
January 2015

•   4.5 2 Reviews

near Igualada, Catalunya (España)

Sortim des d'Igualada, ens dirigim cap a Santa Margarida de Montbui on seguidament arriben al seu Nucli Antic. A partir d’aquí agafem el camí de la Censada però ens desviem de seguida cap a l’esquerra per a fer d’aquesta manera el corriol que ens deixa novament al camí de la Censada que havíem deixat. Al final d’aquest camí ens trobem amb la carretera C-37 la qual creuem i al cap de pocs metres la tornem a deixar per agafar a mà dreta la pista de pujada que ens portarà fins al corriol del la Fou. Corriol bastant llarg i molt divertit de fer perquè té zones tècniques que es poden fer amb una mica de pràctica tota l'estona muntat sobre la bicicleta. Després d’aquí continuem per pista fins a arribar a Tous on esmorzem a “Cal Vicenç”. Un cop tenim la panxa ben plena, agafem durant una estona la mateixa pista per la qual hem arribat a Tous i després ens desviem un moment a l’esquerra per agafar un nou camí per anar a visitar el saltant d’aigual de “La Fou”. Durant aquest tros de camí hi ha bastants parts que no es poden fer muntat sobre la bicicleta, per tant l’hem d’arrossegar però val realment la pena doncs un cop arribes al saltant d’aigua, és realment espectacular. Tornem enrere per tornar a anar a buscar la pista que em deixat i seguim pujant fins a la torre de vigilància de “La Tossa” on a partir d’aquí ens tornem a trobar amb un altre corriol on tornem a gaudir d’allò més. En acabar aquest corriol més pista de pujada fins que tornem a ser a Santa Margarida de Montbui i finalment al nostre punt d’inici, Igualada. Ruta totalment recomanable de fer tant pels corriols que té que ús faran gaudir d’allò més com pels llocs per on passes els quals valen molt la pena de veure (veure fotos de la ruta).