Honey Matthews

February 9, 2021

near Pollença, Baleares (España)

Partirem de Pollença pel Camí de ca u xino fins a llenaire, desde allá anarem pel carril bici davant la mar fins arribar al primer punt d'interés Anglada Camarasa. D'alla seguirem fins arribar a la base i girarem cap a l'esquerra fins arribar a la rotonda, d'alla començarem la pujada de Formentor (la mes famosa de Mallorca) en menys de 5 minuts d'alla t'hauras d'enfrentar a la temida carretera de Formentor si vols disfrutar de les maravilloses vistes que t'esperen adalt. Una vegada haguis difrutat de les vistes, disfrutam d'un poc de baixada fins arribar a un Camí amb una cadena a la dreta, passam per davall la cadena i baixam pel cami tecnic de pedres, sortim a un cami que ens du fins a la platja de Formentor, on disfrutarem de les vistes i berenarem. En acabar de berenar sortim de la platja i anam al parking on al final ens trobarem amb una barrera, a la barrer passam les bicis per damunt i nosaltres passam per l'escala de fusta. D'aqui partim per un cami tecnic fins arribar a les cases de Miquel costa Llobera. Alla donam mitja volta i tornam enrrera, tornam a passar les bicis per damunt la barrera i ens anam a la carretera. Aqui comença la pujada intensa fins al parking del mirador, en arribar al parking pegam un glop d'aigua i disfutam de la baixada de formentor. Arribam abaix i seguim recte fins a Pollença.