GUARDAMAR/LA CARBASSA/SANTA MARINA/GÜENA/PRATDIP

-3 ft
August 29, 2011
August 2011

near Miami Platja, Catalunya (España)

Sortim de Guardamar en direcció Masos d´en Bladé, anem per damunt de l´AP-7, i agafem un camí fins a la carretera de Mont-roig a Bonmont, creuem la carretera i anem cap a Pratdip, pel costat de la canal (per la trialera), anem fins a la Carbassa, baixem pel senderó i arribem a Pratdip, creuem el poble i anem cap a Santa Marina, agafem un tram petit d´asfaltat i després pel camí.
Pujem per darrera de l´ermita de Santa Marina en direcció al Puig de la Güena, sense arribar fins dalt ens decantem cap a l´esquerra per una trialera(Cementiri) molt difícil, la major part es fa amb la bicicleta al coll.
Creuem Pratdip i agafem la carretera cap a Colldejou, ens decantem a la dreta cap a la canal, després anem cap a les arrabassades, i després anem cap a la dreta cap al camí dels boverals, creuem la Crta. i baixem direcció a la Molinsa, i ja arribem a Guardamar passant per l´urbanització Sant Miquel.

• Photo of eskratx
    eskratx Jun 23, 2017

Gracias por la ruta, santis2009. Sólo he hecho la parte central, empezando y terminando en Bonmont. El entorno es muy chulo, con las peñas de la zona de Pratdip. A pesar de que en varias ocasiones va y vuelve por el mismo sitio, no es difícil de seguir. En general es técnicamente fácil, pero la bajada a Pratdip es una trialera muy cañera. Yo he hecho algunos tramos, pero he tenido que caminar en varias partes.