Guadassuar - Sendes Garrofera (25.11.2014)

November 29, 2014
November 2014

•   4.9 3 Reviews

near Guadassuar, Valencia (España)

Pose esta ruta perquè a pesar que hi ha moltes rutes per la Garrofera esta ha sigut molt ben enllaçada per l'amic Pepe en la seua funció de "Pardal Guia" per a una eixida curta d'un parell d'hores per algunes de les sendes de la Garrofera. Està clar que ens deixem altres molt bones, com la de Mangue, però per a una eixida d'unes dos hores des de Guadassuar cal deixar alguna per fer.

Eixim des de Guadassuar Pepe, David, Carlos i jo per a arribar a la Garrofera on ja deixem l'asfalt i per les Sendes que ens porten al Camp de Tir i a la zona d'oci buscarem el canal. Creuem i per la senda de "Voramar" com diguem els Globers, arribem al Corral de Rafel, pugem "la técnica" com diu Pepe i una vegada dalt seguim per la llarga senda que ens portarà fins al començament de la senda de la Majada de les Cabres (o Epilady com diguem nosaltres) que baixem a tota velocitat.
Una vegada baix tornem de nou per Voramar, ara en direcció contrària a com l'havíem recorregut anteriorment, fins a arribar al camí Gandia, que prenem i pugem fins a arribar al Bike Park. Baixem per les seues sendes i al final agafem la senda a l'esquerra que va per dins del barranc i despes la que puja al camí de Benidorm. Una vegada allí, per les Uves pujem fins a la Casa Trencada i baixem per la senda (molt divertida de baixada) fins al canal i d'allí agarrem l'ultima senda que ens porta a la Florentina i per l'Alcudia a casa.

DADES DEL GPS:

Temperatura media 17,5º

• Photo of rutadura
    rutadura Dec 1, 2014

Entrenament per a este dissabte pròxim, l'única diferència, l'esmorzar i quelcom mas de trajecte ja conegut, que la zona esta sobre explorada.

• da.turnbull Aug 2, 2019

23rd March 2019
    Many thanks for uploading the trail showing the singletrack sendas in this area. It's a maze of interconnecting trails and without your Wikiloc trace to follow I would not have known how to connect them. Its great riding, never steep, but some technical obstacles to pedal up and over in places and then other sections fast and smooth going down. Recommended trail.