GTJ - La Grande Traversée du Jura (France). Blancheroche - Pontarlier (1/5)

Photo ofGTJ - La Grande Traversée du Jura (France). Blancheroche - Pontarlier (1/5) Photo ofGTJ - La Grande Traversée du Jura (France). Blancheroche - Pontarlier (1/5) Photo ofGTJ - La Grande Traversée du Jura (France). Blancheroche - Pontarlier (1/5)

January 17, 2022
July 2021

near Fournet-Blancheroche, Bourgogne-Franche-Comté (France)

Gran travessa de la regió del Jura (França) amb bicicleta de muntanya.

Poca dificultat tècnica en general ja que el recorregut circula majoritàriament per pistes asfaltades o de terra en molt bon estat.

Els recorreguts han estat planificats per rodar matí i tarda amb una parada diària al mig per comprar al supermercat i fer un àpat a base d'entrepans i fruita. La traça GPS us durà a l'Intermarché del dia i al parc on varem fer els picnic.

Els nostres vehicles els vam deixar al càmping de la vila de Culoz durant la travessa de 5 dies, llavors és important remarcar que: varem fer ús de "La Malle Postale" per transportar el nostre equipatge d'etapa en etapa i que el mateix servei ens va traslladar amb les bicicletes fins a l'inici de la travessa, de manera que nosaltres en arribar al final solament vam haver de recollir els vehicles i retornar cap a casa.

Grans paisatges, Molt formatges, vins i embotits així que és probable que torneu més grassos del que vàreu arribar a la regió.