GREECE,Oeta mountain (Bridge of Asopos river,Gorgopotamos,Koumaritsi,Pavliani)

Photo ofGREECE,Oeta mountain (Bridge of Asopos river,Gorgopotamos,Koumaritsi,Pavliani) Photo ofGREECE,Oeta mountain (Bridge of Asopos river,Gorgopotamos,Koumaritsi,Pavliani) Photo ofGREECE,Oeta mountain (Bridge of Asopos river,Gorgopotamos,Koumaritsi,Pavliani)

2084
April 22, 2013
April 2013

•   5 2 Reviews

near Iráklia, Central Greece (Greece)

Η ποδηλατοδιαδρομη προγματοποιηθηκε απο τους "ΠΡΟΒΟμαστορες"
(http://www.provomastores.gr/) με σημειο εκκινησης ( και τερματισμου) την γεφυρα του Ασωπου ποταμου, απο εκει ακολουθοντας το "ισαδι" προς Λαμια μεσω Νεου Κρικελου φτασαμε Γοργοποταμο οπου και συναντησαμε και τους ποδηλατες απο την Λαμια και μαζι τους ( γιναμε μια ομαδα των 20 !!!!) συνεχισαμε ανηφορικα περνωντας απο το χωριο Δυο Βουνα φτασαμε στο Κουμαριτσι
( μεση κλιση 9% και τοπικα 17% και για αποσταση 1500 μετρα )οπου και ο πρωτος σταθμος....ανασυγκροτησης.
Απο εκει ακολουθοντας δασικο δρομο που ελισσοταν μεσα σε ελατοδασος ( ειναι οντος μια πανεμορφη διαδρομη )φτασαμε στο χωριο Παυλιανη ....δευτερος σταθμος ανασυγκροτησης.
Εφοδιασμενοι πλεον με αρκετο νερο ακολουθουμε δασικο δρομο που κινηται στο πρανες ρεμματιας ( ρεμμα "Διακονιαρη") με υπεροχη πυκνη βλαστηση και νερα , φτανουμε στην θεση "Κουβελος" απ οπου αρχιζει ο δρομος να εχει "νεροφαγωματα" και σε αρκετα σημεια να ειναι.... "οργωμενος απο τις πατημασιες" των μοσχαριων με καταληξη στην "Αλπικη λιμνη ". Στην διασταυρωση "Κουμαριτσι - Δελφινο " συνεχιζουμε ανατολικα και αφου περασουμε μεσα απο το χωριο Δελφινο συναντουμε κατηφορικο χωματοδρομο με αρκετη κλιση ( τοπικα η κλιση εφτασε το 19% )και το "οδοστρωμα " γεματο απο πετρες ,μεσου του οποιου καταληγουμε πλεον στο σημειο εκκινησης,την γεφυρα του Ασωπου.

Απολογιστικα διαδρομης: Υψομετρο σημειου εκκινησης 78 μετρα
Μεγιστο υψομετρο 1153 μετρα
Υψομετρικα 2141 μετρα
"Ασφαλτινα" χιλιομετρα 23
"Χωματινα" χιλιομετρα 31.5

Photo ofΑρχη κατηφορικου δρομου με μεγαλη κλιση Photo ofΑρχη κατηφορικου δρομου με μεγαλη κλιση Photo ofΑρχη κατηφορικου δρομου με μεγαλη κλιση

Αρχη κατηφορικου δρομου με μεγαλη κλιση