GREECE,Kallidromon mount ( MTB riding on Kallidromon)

Photo ofGREECE,Kallidromon mount ( MTB riding on Kallidromon) Photo ofGREECE,Kallidromon mount ( MTB riding on Kallidromon) Photo ofGREECE,Kallidromon mount ( MTB riding on Kallidromon)

4 hours one minute
July 15, 2013
July 2013

•   5 2 Reviews

near Mendhenítsa, Central Greece (Greece)

Η εκκινηση της διαδρομης γινεται απο την πλατεια του χωριου Μενδενιτσα,ενα υπεροχο "μπαλκονι" με θεα τον Μαλιακο.( προσεγγιση απο Θερμοπυλες - Αναβρα - Μενδενιτσα ή εναλλακτικα απο Π.Ε.Ο στο υψος της Αμφικλειας διασταυρωση προς Ξυλικοι και συνεχεια Μενδενιτσα ).
Ξεκιναμε απο υψομετρο 511 μ. και με ηπιες κλισεις σε καλοπατημενο δασικο και ελατοδασος
φθανουμε στο ανωτατο υψομετρο της διαδρομης στα 1136 μ , στη διασταυρωση του δρομου που παει για Δρυμαια,(αφου περασουμε πρωτα απο την "λιμνη" της Μενδενιτσας ή παλιοσουβαλα που αυτη την εποχη ,δυστυχως,δεν υπαρχει νερο).
Περι τα 500 μ μετα υπαρχει διασταυρωση προς τα δεξια και την ακολουθουμε , ειναι μια υπεροχη καταβαση με καποιες "ιδιαιτερες" κλισεις σε ορισμενα σημεια που δεν καθιστουν επικινδυνη την διαδρομη αν και υπαρχουν τα σχετικα νεροφαγωματα και πετρες.
Η καταβαση συνεχιζεται μεχρι την Δρακοσπηλια και απο εκει πλεον εχουμε να καλυψουμε 8.5 χλμ σε χωματοδρομο και ασφαλτο και συνολο υψομετρικων 250 μ. περιπου περνοντας απο Αναβρα με τερματισμο παλι την Μενδενιτσα και ο επιλογος δινεται στην πλατεια του χωριου
με ενα γευμα "εμπλουτισμενο" με πρωτεϊνες και "λυκισκο".
Ειναι μια ηπια διαδρομη μετριας δυσκολιας για ποδηλατες.

Defterevon Xomatodromos

Defterevon Xomatodromos1

Kyrios xomatodromos

• EliasBike Jul 15, 2013

Απο τις ωραιωτερες διαδρομες που εχω κανει μ αυτη την ομαδα .
    Θα ξαναβρεθουμε !!!!!

• Photo of Thanosbike
    Thanosbike Oct 4, 2013

Αυτη την διαδρομη την εκανα την Ανοιξη,υπεροχη διαδρομη.