GREECE, Ghiona mountain ( Forest village'Kapsitsa',Prosilio,Itea )

Photo ofGREECE, Ghiona mountain ( Forest village'Kapsitsa',Prosilio,Itea ) Photo ofGREECE, Ghiona mountain ( Forest village'Kapsitsa',Prosilio,Itea ) Photo ofGREECE, Ghiona mountain ( Forest village'Kapsitsa',Prosilio,Itea )

August 18, 2012
August 2012

•   4.6 9 Reviews

near Áyios Konstandínos, Central Greece (Greece)

Η αρχη της διαδρομης ειναι στην διασταυρωση ( του δρομου Αμφισσας - Αγ.Ευθυμια ) που παει για Καρουτες, γνωστη απο την ειδικη του "Ακροπολης".
Δασικος καλα "πατημενος" και με μεση κλιση 5.8% για το πρωτα 8.5 Km.(Λιγο πιο μετα την στοφη για καρουτες)
Η διαδρομη μετα το πρωτο 1/2ωρο ειναι μεσα στα ελατα.
Μετα την στροφη για καρουτες εχουμε κατηφορικη διαδρομη μεχρι το "Λιανοκλαδι"στο οποιο δεν υπαρχουν υψομετρικες διαφορες.
Απο το 11.5 Χλμ μεχρι και το 13.8 Χλμ ( εχουμε περασει λιγο το δασικο χωριο "καπσιτσα" η μεση κλιση ειναι στο 5,6% , στην συνεχεια ( απο το 14 Χλμ )και για περιπου 1000 μ το οδοστρωμα ειναι σαθρο και μετα βελτιωνεται, φθανοντας στην λακκα "μαλαμου" οπου και το μεγιστο υψομετρο της διαδρομης 1360 μ ( 17 Χλμ ) και μεση κλιση 6.5 %.
Στην συνεχεια κινουμαστε σε κατηφορα ( παραλληλα με την αρχη του φαραγγιου της Ρεκκα http://el.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1098457 ) μεχρι το μοναστηρι της Παναγιας στο Προσηλιο οπου ( "δυστυχως") συνανταμε ασφαλτο και μεσω Αμφισσας τερματιζουμε την διαδρομη σε ενα απο τα παραλιακα καφε στην Ιτεα.