Gran Sant Bernat Aosta descens 2014-08-16

Photo ofGran Sant Bernat Aosta descens 2014-08-16 Photo ofGran Sant Bernat Aosta descens 2014-08-16 Photo ofGran Sant Bernat Aosta descens 2014-08-16

August 19, 2014
August 2014

near Grand Saint Bernard, Canton du Valais (Swiss Confederation)

Gràcies a la nostra xofer particular i al porta-bicis de 4 avui fem una sortida només de baixada.

Gran Sant Bernat-Aosta / Alps MTB 2014 from bttmania.org on Vimeo.

Video http://vimeo.com/105567757

Des del coll du Grand Sant Bernard fins Aosta passant per senders drets, poca carretera i un parell de camins plans seguint canal d'aigua molt macos.
Tot ciclable excepte punts molt concrets a la part més alta on els rigors de l'hivern han malmès algun punt del sender empedrat.

Passem per St Rhémy, St Oyen, Etroubles, Echevenne, Gignod i finalment Aosta. Podem anar trobant el cotxe de suport ja que baixem prop o creuant la carretera.

El tram de St Oyen a Gignod es pot fer en sentit contrari fàcilment però la pujada des d'Aosta o el tram final de St Bernard cal mirar-s'ho molt bé ja que algunes pujades són assassines i aptes només per a peregrins a peu.

PictographDead-end street Altitude 3,014 ft

TALLAT

Un cafre ha construït al mig del sender i no ha cnviat els rètols

PictographRisk Altitude 2,219 ft

AOSTA perill carretera

Atenció se surt descontrolat a una ctra amb trànsit, millor baixar de la bici

PictographMountain hut Altitude 8,228 ft

Gran Sant Bernat

Un fred de mil dimonis i una colla de gossos pudents menats per gent antipàtica, bon principi!