Grabuac Àliga Viladellops Olivella Bonesvalls Avinyonet Suriol

Photo ofGrabuac Àliga Viladellops Olivella Bonesvalls Avinyonet Suriol Photo ofGrabuac Àliga Viladellops Olivella Bonesvalls Avinyonet Suriol Photo ofGrabuac Àliga Viladellops Olivella Bonesvalls Avinyonet Suriol

May 1, 2024
May 2024

near Puigdàlber, Catalunya (España)

Ruta molt xula i entretingua per disfrutar de les pujades i les baixades corrioleres a parts iguals, no cal que digui que es molt dura!!! Comencem i acabem per pista ràpida i senzilla, el primer troç es la zona del pic de l'àliga amb corriols infinits de pujada i baixada. Empalmem per pista amb la zona del Castell d'Olèrdola on fem els tobogans i després baixem cap a Viladellops. Afegit de carretera per començar un dels trams més divertits amb corriols i més corriols de pujades dures i baixades rapides amb algun salt. Creuem la carretera i anem pel lateral fins a Can Suriol de Olivella i finalment Olivella, pugem pel corriol de darrera que lempalmem amb el castell i amb el de Santa Susana de pujada, que xulo!! Ara per pista i corriol fins a sobre de Olesa de Bonesvalls per baixar per el corriol que ens deixa al Hospital Templer. Ara ja toca tornar però no ho fem fàcil amb una pujada de campionat fins a Can Mitans, per darrera fins als palegons i sortim a les Gunyoles per tornar per la carrerada. Ruta brutal amb el Pere I el Camp que punxa una roda.