gr99 Mora la Nova Tortosa IBP 51BC

one day 6 hours 14 minutes
July 7, 2009
July 2009

near Móra la Nova, Catalunya (España)

Ruta seguint el GR99 des de l'estació de tren de Mora la Nova, fins l'estació de Tortosa, pujant al castell de Miravet.
Entre el km 21,2 i el km 24,4, Pas de Barrufemes, no és ciclable.
Des de Benifallet fins a Tortosa la ruta discorre per la via verda de l'Ebre.
Informació del GR99 oficial en http://80.255.113.191/

ESTACIÓ BENIFALLET

• Photo of burbujas
    burbujas Jan 30, 2010

hola alberth estic preperan el cami desde tortosa fins a burgos tens mes informacio del
    GR99 gracias i salut i pedals

burbujas.

• Photo of Alberth
    Alberth Feb 1, 2010

Hola burbujas, ho sento tota la infomació la baig treure de la web de "camino natural del Ebro" del ministerio de medio ambiente http://80.255.113.191/.
    Està pensada per fer el recorregut a peu i et pots trobar senders no ciclables.
    Albert.

• vito xavi Nov 9, 2010

Hola jo començu senser aquest dissabte dia 13 de novembre 2010 el Gr 99 desde fontibre a riomar.

m'ha a anat be llegir el comentari del tram no ciclable a pas de barrufemes. vindre cansat i no vull feru caminant, sortejaré el pas per la carretera en conptes de per pinell del brai !!

salut

• Photo of Òscar Ruera
    Òscar Ruera Feb 15, 2011

hola Alberth,

Des del Club Ciclista Puiggròs, estem preparant una sortida que anirà de Puiggròs a Amposta i part de la nostra ruta serà de Mora la Nova- Tortosa, veig que hi ha una part no cicable, pots dir-me quina dificultat hi ha en aquest tram, d’altra banda, si és impossible passar-hi, seria d’agrair que poguessis dir-me com esquivar-ho, doncs no coneixem la zona.
    D’altra banda, tota d’informació que ens puguis donar, serà benvinguda.

Gràcies

• Photo of Alberth
    Alberth Mar 2, 2011

El pas de Barrufemes ho vam fer a peu carregant la bici a estones, o be empenyent-la, degut a que hi va haver una esllaviçada, i hi havien moltes roques groses. Vam trigar 1 hora (aprox) en pasar el troç.
    No sóc de la zona i no conec cap pas alternatiu.

• petxet Jan 25, 2015

Avui he fet la ruta, anada i tornada. Al pas de barrufemes son nomes 1,1 km. S'ha d'empenyer la bici, però totalment recomanable. Fantàstica ruta, q a l'estació de Benifallet de la via verda, tens l'opció de seguir ruta cap a Horta de Sant Joan i Arnes, enlloc de Tortosa.