Girona - Els Àngels - St Mateu de Montnegre - Quart - Girona

Photo ofGirona - Els Àngels - St Mateu de Montnegre - Quart - Girona Photo ofGirona - Els Àngels - St Mateu de Montnegre - Quart - Girona Photo ofGirona - Els Àngels - St Mateu de Montnegre - Quart - Girona

November 21, 2021
November 2021

near Palau Sacosta, Catalunya (España)

Sortim en direcció carrilet cap a St. Feliu de G., passat la Creueta, on hi ha el parc girem a l'esquerra, travessem el pont i anem a buscar la ctra. que va als Àngels, pugem fins al Santuari per ctra., un cop a dalt, tornem pel mateix camí i agafem el Camí de Can Vinyoles Vell, està indicat amb un cartell que posa St Mateu (5 kms.), baixant hem de girar a l'esquerra. Es una pista ampla força bona, quasi tot baixada, només hi ha un repetxonet, però es fa bé. Aquest pista ens deixa a la carretera de St. Mateu a Quart, nosaltres hem girat a la dreta cap a St. Mateu (també podeu girar a l'esquerra cap a Montnegre), hem arribat a l'església i després hem baixat per la carretera fins a Quart, on hem anat a buscar el carrilet fins a Girona. Apa siau! Bona ruta!!