(GI).- RESTAURANTES (47).- Restaurante La Barca de Sant Julià de Llor.

Photo of(GI).- RESTAURANTES (47).- Restaurante La Barca de Sant Julià de Llor. Photo of(GI).- RESTAURANTES (47).- Restaurante La Barca de Sant Julià de Llor. Photo of(GI).- RESTAURANTES (47).- Restaurante La Barca de Sant Julià de Llor.

October 10, 2020
October 2020

near Llagostera, Catalunya (España)

Ruta que forma parte de un recorrido por los que pensamos que son buenos restaurantes de la Provincia de Girona, en ella incluimos datos que consideramos pueden ser interesantes para los usuarios de Wikiloc.

El Restaurante de hoy es La Barca de Sant Julià de Llor.

Restaurante ubicado en un rincón de tranquilidad, cerca del Río Ter, y que durante muchos años tuvo una barca que cruzaba las dos orillas de este Río. Es uno de los primeros que empezó a servir el pollo al L’ast y lo sigue haciendo conservando el sabor inicial de este plato que tanto éxito tuvo en los años sesenta. Actualmente solo lo sirven los fines de semana. Solo hay servicio a la carta y los precios son asequibles. Es ideal para familias y tiene una terraza cerrada con protectores de plástico que le permiten cerrarla en invierno. Es una buena terraza con espacio suficiente de separación entre mesas.

Salimos de Llagostera por el Carril bici que ya no dejamos hasta llegar a la altura de la explotación ganadera de Can Guri, donde nos dirigimos a Can Gruart y a las casas que hay cerca de la carretera de Cassá a Caldes de Malavella, Can ferrers y Mas Calonge.

Atravesamos esta carretera cerca del Mas Pagès y enfilamos hacia la zona de Mosqueroles donde hay el desvío hacia Campllong.

Llegamos a este pueblo después de atravesar el barrio de Sangosta, la riera Seca y por la zona trasera de Can Dionis.

Seguimos hacia el Norte y encontramos el carril bici que hay cerca de la C-25 y que tomamos hasta llegar a la Roureda de Can Mai, donde descendemos hacia el nuevo carril bici que viene de Riudellots y comunica con Fornells de la Selva.

No llegamos a este pueblo por este carril, ya que lo dejamos una vez pasada la Torre de Raset y que es cuando el GPS dejó de funcionar y marcó un recto en la ruta, pero que volvió a funcionar, cuando llegamos al paso del Río Onyar, cerca de Fornells.

Atravesamos este pueblo por el centro y por el paso peatonal del tren llegamos a la zona industrial de los concesionarios de automóviles donde cruzamos la N-II y el AVE, para llegar a las nuevas edificaciones de Vilabalareix y después por el carril bici a su parte antigua y a su Iglesia.

Bordeando el polígono industrial de Montfullà llegamos al carril bici Girona – Olot y lo seguimos hasta Bonmatí, donde cruzamos el Río Ter y una vez pasado este pueblo llegamos al restaurante fin de esta ruta.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE.

Ruta que forma part d'un recorregut pels que pensem que són bons restaurants de la Província de Girona, en ella incloem dades que considerem poden ser interessants per als usuaris de Wikiloc.

El Restaurant d'avui és la Barca de Sant Julià de Llor.

Restaurant ubicat en un racó de tranquil·litat, prop de el Riu Ter, i que durant molts anys va tenir una barca que creuava les dues ribes d'aquest riu. És un dels primers que va començar a servir el pollastre a el L'ast i ho segueix fent conservant el sabor inicial d'aquest plat que tant èxit va tenir en els anys seixanta. Actualment només el serveixen els caps de setmana. Només hi ha servei a la carta i els preus són assequibles. És ideal per a famílies i té una terrassa tancada amb protectors de plàstic que li permeten tancar-la a l'hivern. És una bona terrassa amb espai suficient de separació entre taules.

Sortim de Llagostera pel Carril bici que ja no deixem fins arribar a l'alçada de l'explotació ramadera de Can Guri, on ens dirigim a Can Gruart ia les cases que hi ha prop de la carretera de Cassà a Caldes de Malavella, Can ferrers i Mas Calonge.

Travessem aquesta carretera prop de Mas Pagès i enfilem cap a la zona de Mosqueroles on hi ha el desviament cap a Campllong.

Arribem a aquest poble després de travessar el barri de Sangosta, la riera Seca i per la zona posterior de Can Dionis.

Seguim cap al Nord i trobem el carril bici que hi ha a prop de la C-25 i que prenem fins arribar a la Roureda de Can Mai, on baixem cap al nou carril bici que ve de Riudellots i comunica amb Fornells de la Selva.

No vam arribar a aquest poble per aquest carril, ja que el deixem un cop passada la Torre de Raset i que és quan el GPS va deixar de funcionar i va marcar un recte a la ruta, però que va tornar a funcionar, quan vam arribar a el pas de l'Onyar , prop de Fornells.

Travessem aquest poble pel centre i pel pas de vianants de l'tren arribem a la zona industrial dels concessionaris d'automòbils on creuem la N-II i l'AVE, per arribar a les noves edificacions de Vilabalareix i després pel carril bici a la seva part antiga ia la seva Església.

Vorejant el polígon industrial de Montfullà arribem a carril bici Girona - Olot i el seguim fins Bonmatí, on creuem el Riu Ter i un cop passat aquest poble vam arribar a al restaurant fi d'aquesta ruta.