Germanor CC el Castell 2016

August 22, 2016
August 2016

near Benimallunt, Valencia (España)

Ruta Btt de germanor de la penya el Castell d´Alginet.
Eixida desde terme de Benissa per a començar a pujar la Solana, esta pujada cal agafar-la amb calma, en 3Km pujarem uns 300m de desnivell aproximadament. Una vegada dalt, baixarem un parell de sendes fins a arribar a planises, després pujarem per pista forestal a buscar la muntanya de Bèrnia i parar a esmortzar. Després d'açò baixarem uns 5 Km´s per asfalt fins a arribar a la senda Masserof, amb alguns punts tècnics amb què tenim que baixar amb precaució. Esta senda té aproximadament 5Km i aconseguirem un descens d'uns 183m de desnivell. Eixirem de la senda i arribarem a Xaló; tenim possibilitat de visitar el bar temàtic Velosol Cycling bar si necessitàrem avituallament.
Des de Xaló no tenim mes remei que anar per la carretera CV-750 durant uns 6,5 Km, pujant algun repetjonet de carretera, cal extremar la precaució amb els cotxes ja que és una carretera prou transitada. Arribarem al punt d'eixida on començarem el descens fins a Calp per asfalt secundari, però terreny agraït. Abans d'arribar a Calp creuarem la nacional per un xicotet túnel inferior per a no tindre nigún perill al creuar. Seguirem per un camí de xicotetes sendes fins a arribar a Calp.

Gracies a Vicent Dluxe per ajudarnos a traçar esta "pedazo" de ruta!

PictographTunnel Altitude 0 ft

Creuament nacional

Creuem la nacional per un xicotet túnel per a evitar perills.

Ací comencem la senda amb quasi 5 Km de recorregut. Hi ha que anar amb compter ya que hi han algúns punts técnics a tindre amb compter.

PictographProvisioning Altitude 0 ft

Restaurant per a dinar Baydal en Calp. Fin de la ruta.

Final senda Masserof

Fin de la senda 4,7Km amb 183m de descens total

PictographPanorama Altitude 0 ft

Vistes de Calp desde el mirador en la Solana

Paradeta a Esmortzar

Esmortzar en la serra de Bèrnia a 1.128m de desnivell del mar. Bar refugio vista Bèrnia.

Pujadeta técnica

PictographBus stop Altitude 0 ft

Sortida desde terme de Benissa. Sortida prevista a les 8:00AM

Velosol Cycling bar Xaló

Bar de bicis en el que avituallar-nos si fora necesari.