Photo ofGerb-Sant Llorenç de Montgai-Vva. de la Sal-Montalegre-Balaguer-Termens-Alcoletge-Lleida Photo ofGerb-Sant Llorenç de Montgai-Vva. de la Sal-Montalegre-Balaguer-Termens-Alcoletge-Lleida Photo ofGerb-Sant Llorenç de Montgai-Vva. de la Sal-Montalegre-Balaguer-Termens-Alcoletge-Lleida

6 hours one minute
September 15, 2022
September 2022

near Gerb, Catalunya (España)

Sortida en tren.

L'objectiu d'aquesta ruta era pujar fins a Montalegre, per això, agafem el tren a l'estaciò Lleida-Pirineus, i, baixem a l'estaciò de Gerb.
Hem pujat per la pista que mena a Vva. de la Sal, la qual, agafem un cop pasat la paret de l'Ós i baixem per la Serra de la Mora.

L'tinerari diiscorrer per pista i trams de carretera asfaltada i un corriol, ciclabe, excepte, un parell i/o tres punts, un pel tècnics.

El recorregut de Balaguer fins a Lleida, bè , fins a Vva de la Barca es un pel caòtic perquè una vegada ens hem passat el punt on ens teniem que desviar, hem anat improvisant el recorregut fins arribar a Lleida.