ΓΕΡΑΝΕΙΑ Πίσια-Πράθι-Πίσια

December 2, 2018
December 2018

near Písia, Peloponnese (Greece)

Με αφετηρία τα Πίσια σας προτείνουμε μια υπέροχη κυκλική διαδρομή με ΜΤΒ στα Γεράνεια όρη. Σε απόσταση 15 χλμ. από το Λουτράκι και 4χλμ από την Περαχώρα σε υψόμετρο 650 μέτρων βρίσκονται τα Πίσια. Ξεκινώντας από τη μικρή πλατεία ακριβώς μπροστά από την ταβέρνα "τα Πίσια" ανηφορίζουμε την καταπράσινη ρεματιά ανάμεσα από τα πλατάνια για να συναντήσουμε τον βατό χωματόδρομο που θα μας οδηγήσει στο οροπέδιο και στο εκκλησάκι της Παναγίας της Φανερωμένης, ιδανικός χώρος για στάση έπειτα από την πρώτη μεγάλη ανηφόρα. Ο δρόμος συνεχίζει βατός και φαρδύς μέχρι να συναντήσουμε διασταύρωση όπου ανηφορίζει προς τα αριστερά. Η διαδρομή είναι ολόκληρη σε δασικό χωματόδρομο βατό και σε άλλα σημεία σκληρό με εναλλαγές ανηφόρας-κατηφόρας αλλά χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Η μεγαλύτερη δυσκολία είναι τα σημεία που υπάρχουν νεροφαγώματα, όπου στην ουσία έχει καταστραφεί μέρος του δρόμου το οποίο ξεπερνάμε μόνο αν κατέβουμε από το ποδήλατο. Γενικά η κατεύθυνσή μας είναι προς την Παναγία Πράθι. Σε κάποιο σημείο ο δρόμος χωρίζεται (υπάρχουν πινακίδες). Δεξιά ο χωματόδρομος ανηφορίζει για Πράθι και αριστερά κατηφορίζει για Πίσια. Ακολουθούμε τον αριστερό κλάδο προς Πίσια. ΠΡΟΣΟΧΗ: Λίγα μέτρα μετά τη διασταύρωση ο χωματόδρομος κάνει φουρκέτα και ανηφορίζει αριστερά. Εμείς συναντήσαμε μεγάλο νεροφάγωμα που είχε κόψει το δρόμο και μέχρι να το αντιληφθούμε προχωρήσαμε λίγα μέτρα μπροστά. Από το σημείο αυτό η διαδρομή κινείται ανηφορικά και κερδίζει συνεχώς ύψος μέχρι να φτάσουμε πάλι σε ξέφωτο. Λίγο μετά το ξέφωτο η πανοραμική θέα στον Κορινθιακό κόβει την ανάσα. Αξίζει να σταθεί κανείς σ' αυτό το σημείο (υπάρχει χαρακτηριστικά και ένα παγκάκι). Συνεχίζοντας μετά ο δρόμος κατηφορίζει για αρκετά χιλιόμετρα κι έπειτα από λίγες εναλλαγές ανηφόρας-κατηφόρας μας οδηγεί στην άσφαλτο όπου μας επιστρέφει στα Πίσια.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι διαδρομές έχουν καταγραφεί με GPS σε πραγματικό πεδίο. Σε καμία περίπτωση δεν εξατομικεύονται στα μέτρα ενός εκάστου (εμπειρία, φυσική κατάσταση), αφού κάτι τέτοιο είναι αδύνατο μέσω μιας εφαρμογής. Επομένως και ο βαθμός δυσκολίας είναι σχετικός και προσδιορίζεται από τις εκάστοτε συνθήκες, την απόσταση, την υψομετρική διαφορά, τη χρήση ειδικού εξοπλισμού κλπ. Επίσης προσδιορίζεται υποκειμενικά από τη δική μας εμπειρία στη διαδρομή που δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί με άλλες εμπειρίες. Ακόμα, υπάρχει η πιθανότητα τα όργανα πλοήγησης να παρουσιάζουν αποκλίσεις μεταξύ τους. Αυτό οφείλεται σε παράγοντες που αφορούν τη λήψη σήματος ή άλλους λόγους και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούν σε απόλυτους αριθμούς. Οι διαδρομές είναι ολοκληρωμένες, είτε μιας, είτε δύο κατευθύνσεων (με επιστροφή) και δεν είναι μόνο τουριστικές, αλλά μπορεί να κινούνται και εκτός μονοπατιού ή εναλλακτικά, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούσαν κατά την ημέρα της καταγραφής. Σε κάθε τέτοια περίπτωση ενημερώνουμε για τις ειδικές συνθήκες. Σε χειμερινές διαδρομές με χιόνι ή ομίχλη υπάρχει η πιθανότητα να μην πατάμε ακριβώς στο ίχνος του μονοπατιού.
Τέλος, η καταγραφή δεν σημαίνει ότι είμαστε παρόντες δια ζώσης την ώρα που κάποιος ακολουθεί τη διαδρομή και επομένως δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη. Οι διαδρομές είναι αξιόπιστες, όμως συνιστούμε να συμβουλεύεστε και χάρτη και άλλες πηγές πληροφοριών έτσι ώστε να οργανώσετε την εκδρομή σας. Σε κάθε περίπτωση είναι ευπρόσδεκτες οι ερωτήσεις και τα σχόλιά σας.

• Photo of Καλογήρου Γιάννης
    Καλογήρου Γιάννης Dec 4, 2018

Μια πολύ όμορφη εκδρομή ,γλυτώσαμε και την βροχή -κάτι ψιχάλες μόνο - Η επόμενη Μαίναλο η Ολίγυρτος ,θα δούμε !!

• Photo of timbertrail
    timbertrail Dec 4, 2018

Και τα δύο πανέμορφα!!!

• Photo of nikos plumakis
    nikos plumakis Nov 4, 2023

εχουν καει εκει τωρα???θελουμε να παμε

• Καλόγηρου Γιάννης Nov 4, 2023

Όταν πήγα όχι τώρα αν έπιασε φωτιά πάλι δεν ξέρω

• Photo of nikos plumakis
    nikos plumakis Nov 4, 2023

Όχι τελικά πήραμε πληροφορίες και είναι μια χαρά ..ευχαριστώ !

nikos plumakis Dec 13, 2023

Η διαδρομη ειναι πολυ ωραια με θεα μεσα στην φυση και καλους αγροτικους δρομους ..την συνιστω