Geobike Familiar.

September 6, 2021
September 2021

•   4.6 4 Reviews

near Tremp, Catalunya (España)

Ruta per fer en família i poder disfrutar d'alguns dels nostres trails més senzills. Passant pel poble de Talarn on podrem agafar aigua i contemplar bones vistes de la Conca de Tremp per després seguir per la ribera del Noguera Pallaresa. Vigileu en dies humits podeu trobar fang en algun punt.
ESP: Buena ruta para compartir en família y poder disfrutar de algunos de nuestros trails mas sencillos. Passamos por el pueblo de Talarn donde podemos coger agua y contemplar buenas vistas de la Conca de Tremp. Despues seguimos por el márgen del rio Noguera Pallaresa por un bonito y tranquilo sendero.
Vigilad en dias húmedos que la ruta tiene barro en algun punto.

• xavibaena Dec 30, 2021

Volta molt agradable. Moltes gràcies per la gran tasca que feu.

• Photo of Fran R B
    Fran R B Apr 10, 2022

Buena ruta en família.

• luiggione Apr 17, 2022

Estupenda para que el niño se lo pase bomba!! Y con sorpresa final

• vegaza Dec 10, 2022

Els nens i els adults ens ho hem passat genial. Aportació feta al MATCHFUNDING.