GEbze Tatlikuyu Vadisi - Ballikayalar ATV Yolu

September 23, 2017
September 2017

near Gebze, Kocaeli (Türkiye)

Tatlıkuyu Mahallesinden başlayarak, E-5 yanyol üzerinden ilerleyerek, Tavşanlı köyüne gidebilirsiniz. Burada yiyecek içecek ihtiyacınızı karşılayıp, tanşanlı köyünden aşağı inip, Pelitli yoluna sapabilirsiniz. Köyden aşağı inince ortadan giden yol Pelitli yoludur.

Sonrasında Ballıkayalar mevkinde yapılan ATV etkinliği için hazırlanmış yola ilerliyoruz. Biraz yokuş yukarı pedal çevirmek gerekiyor. Ve yaklaşık 500 metre sonra solda salaş bir toprak yol buluyoruz. ATV turları için bu yol kullanılıyor. Burdan girerek aşağıya doğru güzel bir orman MTB yolculuğu yapabilirsiniz. Yolun sonu Ballıkayalar mevkine açılıyor. Önününde açık bir arazi, Ballıkayalar tesisi bu açık alana çıkınca hemen solunuzda kalıyor. Bisikleti burada biraz elinizde taşıyıp tesisin içine girebilirsiniz. Burada göl kenarında biraz oturduktan normal tesis çıkışını kullanarak yoldan tekrar tavşanlı köyünün aşağısına geri dönebilirsiniz. Tavşanlı köyünden tekrar E-5 e çıkarak geldiğiniz yöne devam edebilirsiniz.