Gaziemir-Trazlı-Efemcukuru-Gödence-Seferihisar

Photo ofGaziemir-Trazlı-Efemcukuru-Gödence-Seferihisar Photo ofGaziemir-Trazlı-Efemcukuru-Gödence-Seferihisar Photo ofGaziemir-Trazlı-Efemcukuru-Gödence-Seferihisar

July 22, 2015
July 2015

near Cennetçeşme, İzmir (Türkiye Cumhuriyeti)

Daha önce gitmeyi deneyip, yarı yolda arkadaşıma telefon edip beni almaya geldiği bir rotaydı.

Gaziemir-Seferihisar arası gidecektim fakat trafiken çekindiğimden Uzundere Toki konutlarından başladım.

Tırmanış (rakım1000m civarı) oldukça yorucu ve zor. Düşük viteste çıkmak zorundasınız. Buda fazla zamanınız alıyor. Ortalama hızınız 3km civarı. Yani yürüme hızı nerdeyse.

Sıra inişe geldiğinde (hava gözlem istasyonu civarları) işin güzelliği başlıyor. Yüksek viteste, temiz ve hava eşliğinde ormanlık alanlardan nerdeyse hiç yorulmadan Seferihisar'a ulaşıyorsunuz.

Fazla yüklemeden yola çıktım. Çünkü gıda ve sıvı ihtiyacı için köylerden geçiyoruz (Trazlı, Efemçukuru, Çamtepe, Gödence).
Ayrıca yolda armut ve doğal su kaynakları da var.

• AliAkde Apr 15, 2016

Harika bir parkur. Arabayla bile aynı hattan geçerken insan müthiş keyif alıyor.

• Photo of ali kirmizi 1
    ali kirmizi 1 Feb 6, 2023

Harika bir rota yürüyüş bisiklet