GAVA-BEGUES-OLESA de BONESVALLS i tornada a GAVA

Photo ofGAVA-BEGUES-OLESA de BONESVALLS i tornada a GAVA Photo ofGAVA-BEGUES-OLESA de BONESVALLS i tornada a GAVA Photo ofGAVA-BEGUES-OLESA de BONESVALLS i tornada a GAVA

February 28, 2016
February 2016

•   3.7 1 review

near Gavà, Catalunya (España)

Pujem a begues per el camì classic,Can Bori crta. de Begues fins la Rectoria, d`aqui anem direcció al col-legi Sant Lluis i anem fins el Mas l`Alzina, ara bè una forta pujada fins el plà del Sotarro,seguim fins el plà del Cirerer, Puig Saiada i plà de Montau. Ara ens espera una baixada pronunciada fins el Fondo de Matabous, a poc camì ja veiem Olesa. Agafem la crta. direcció Begues fins l`entrada a La Maçana on enllacem amb el GR-92.3,seguin per la pista arribem a Can Rigol,passem Begues i vaixem per les roca del Barret .Can Colomer.cementiri de Sant Climent,Font Encantada, coll de Can Bori i arribem a Gavà

• Photo of pau birol
    pau birol Feb 16, 2020

bona ruta pistera per garraf profund.