Fourmiguères, els 3 colls de Sansa, coll del Torn, coll de les lloses.

Photo ofFourmiguères, els 3 colls de Sansa, coll del Torn, coll de les lloses. Photo ofFourmiguères, els 3 colls de Sansa, coll del Torn, coll de les lloses. Photo ofFourmiguères, els 3 colls de Sansa, coll del Torn, coll de les lloses.

June 26, 2022
June 2022

near Andorra, Occitanie (France)

Salida del camping Deveze dirección el recorregut n°11, como no lo hemos encontrado hemos seguido la carretera hasta Villanova desde aqui hemos ido subiendo por el camino forestal muy bonitos entre pinos hasta el puerto de Sansa. Con vista a los Perics,
de allí dirección Puerto de Creu con buenas subidas y vistas preciosas. Llegando al puerto hemos seguido la subida hasta el puerto del Torn hasta el refugio.
Del refugio hemos cogido el recogido n°19 dirección puerto de les lloses.
Despues hemos tenido que bajar por carretera porque no hemos encontrado el camino que baja al pueblo de las LLagonnes. una buena parte de la.carretera bajando sin coche y despues a la derrecha antes de la rotoda que sube al les Angles, los caminos con muy buenas bajadas tecnicas.
Para llegar a la presa del lago de Matemale aqui hemos cogido el n°6 hasta el camping.

Sortida del càmping Deveze direcció el recorregut n°11, com no ho hem trobat hem seguit la carretera fins a Villanova des d'aquí hem anat en camins forestals molt bonics fins al coll de Sansa. d'allà direcció coll de Creu amb bones pujades i vistes precioses. Arribant al coll hem seguit la pujada fins al coll del Torn fins al refugi.
De refugi hem agafat la n°19 direcció coll de les lloses. Després hem hagut de baixar per carretera, una bona part per tornar a agafar camins amb molt bones baixades tècniques.
Per arribar a la presa del llac de Matemale aquí hem agafat el n°6 fins al càmping.