fontromeu-conflent 2013

2044
August 10, 2013
August 2013

near Odeillo-Via, Languedoc-Roussillon (France)

DE FONT ROMEU A VILLAFRANCHE DE CONFLENT.
Variant d'aquesta ruta http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2082825
Evitem el segon tram de trialeres per manca de temps.
Inici molt suau des de Font Romeu fins a Mont Luis. Pujada factible fins al camp de tir de l'exèrcit francès. Plana d'uns 3 o 4 km per un bosc excel.lent.
Iniciem el descens a partir del km 20 per unes trialeres factibles però tècniques. Vistes expectaculars de la Vall del riu Tet amb el pont elevat del tren groc.
Evitem el segon tram de trialeres per manca de temps i aconseguir agafar el tren per tornar a Font Romeu.
Hi algres camins alternatius que es poden fer per evitar menjar-se masses km de carretera. Caldrà investigar-los.

Ruta excel.lent però per fer-la amb prou temps per arribar a CONFLENT abans de les 17:00h per agafar el darrer tren groc ( 17:00h). A l'època vacacional sempre va ple i hem hagut de fer servir les nostres capacitats artístiques per fer pena a la senyora que venia els bitllets. Ens ha anat de ben poc que nos ens haguéssim de quedar a dormir a l'hotel Terminus.